راهنمای جامع برای رابطه دهانی

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

هنگامی که سخن از سکس دهانی می‌شود خیلی از مردان زبانشان گره می‌خورد! در آخرین پژوهشی که در این زمینه انجام شد ۶۷٪ از مردان در پاسخ به پرسش کمپانی تازه تأسیس اسباب‌بازی‌های جنسی CONI گفتند که گاهی اوقات حین رابطه دهانی احساس می‌کنند اصلاً نمی‌دانند چه کاری را باید انجام دهند و ۵۹٪ دیگر آنها اعلام کردند درمورد این که شریک جنسی‌شان در سکس دهانی از چه چیزهایی خوشش می‌آید در ناآگاهی و جهل کامل هستند که احتمالاً دلیل اصلی این باشد که خیلی از مردان اصلاً رابطه دهانی انجام نمی‌دهند (آنطور که تحقیقات چاپ شده در مجله‌ی کانادایی سکس انسانی می‌گوید؛ این که زنان بیشتر از مردان برای شریک جنسی‌شان سکس دهانی انجام می‌دهند کاملاً صحیح است).

 

با در نظر گرفتن این مطلب که ۷۳٪ از بانوان برای رسیدن به ارگاسم یا بهتر کردن کیفیت ارگاسم‌شان به تحریک کلیتوریس‌شان نیاز دارند — و توجه کردن به کلیتوریس آنها با زبان {لیسیدن} یک راه بسیار موثر برای رساندن آنها به ارگاسم است — باید به کمبود سکس دهانی در سکس از سوی مردان پایان داد.
برای این که به شریک جنسی‌ خود یاد دهید چگونه از دهانش برای انجام حرکات سکس دهانی که شما را بهتر تحریک می‌کند استفاده کند، می‌توانید لینک این مطلب را برایش ارسال کنید.
سپس از توصیه‌های انتهای مطلب درمورد رابطه اورال نیز برای این که بتوانید این لطف او را جبران کنید پیروی کنید.

 

اولین و مهمترین قدم در این راه این است که بفهمید از چه خوشتان می‌آید تا بتوانید شریک جنسی کاملاً از مرحله پرت‌تان را راهنمایی کنید!
برخی از زنان می‌گویند تحریک کردن یک طرف از کلیتوریس آنها نسبت به طرف دیگر احساس متفاوتی دارد در حالی که زنان دیگر ترجیح می‌دهند فقط بالای کلیتوریس آنها لمس شود. (زیرا توجه مستقیم به کلیتوریس‌شان می‌تواند برایشان عذاب‌آور باشد) انگشتانتان  را به لبه‌های بیرونی آلت و نقطه‌ی سی (C-spot) آن بمالید تا بفهمید لمس شدن کدام قسمتهای آن را بیشتر دوست دارید، آن قسمتها را به خاطر بسپارید.

 

به او بگویید با آلت جنسی(زنانه) مانند چیدن چنگال‌ها و قاشق‌های ویژه خوردن غذا و دسر در یک رستوران بسیار شیک برخورد کند، از دورترین قاشق شروع کند و به سمت داخل بیاید
{یعنی ابتدا لیسیدن را از سطح بیرونی آلت جنسی(زنانه) آغاز کند و سپس به سمت داخل آن پیشروی کند}. از او بخواهید که ابتدا آلت جنسی(زنانه) شما رو از روی زیر شلواری یا شورت به سمت چپ و راست در حالی که زبانش کاملاً صاف و پهن است لیس بزند. لمس کردن غیر مستقیم آلت جنسی(زنانه) و نفس داغ او شما را بسیار تحریک خواهد کرد.

 

سپس، دکمه‌های زیر شلواری‌تان را باز کنید و از او بخواهید زبانش را مستقیماً روی لبه‌های آلت جنسی(زنانه) بکشد
(هم لبه‌های داخلی هم لبه‌های بیرونی). تا تحریک شوید و خون به سمت کلیتوریس سرازیر شود که باعث می‌شود تمام لمس شدن‌های بعدیآلت جنسی(زنانه) توسط زبان او بسیار برایتان لذت‌بخش‌تر باشد و انگشتان پایش از فرط لذت به سمت داخل جمع شود

 

پیش از این که او بیشتر پیشروی کند برای این که احساس بهتری برای خودتان ایجاد کنید کمی رطوبت روی واژنتان را با چکاندن چند قطره از روان‌کننده‌ی گیاهی طعم‌دار روی آن بیشتر کنید.
این گونه روان‌کننده‌ها را می‌توان در انواع طعم‌ها از گیلاس گرفته تا وانیل و سیب سبز پیدا کرد که البته همگی بدون شکر هستند و در نتیجه تعادل بسیار مهم قلیایی/اسیدی (PH) واژن و باکتری‌های آن را به هم نمی‌زنند.

 

یک اشتباه رایج در سکس دهانی این است که «بسیاری از مردم سکس دهانی را خیلی با قدرت و با سرعت زیاد انجام می‌دهند در حالی که بسیاری از بانوان دوست دارند این تجربه همراه با لیسیدن‌های آرام توسط یه زبان کاملاً پهن شده باشد که بتواند قسمت بزرگی از سطح واژن را پوشش دهد زیرا لازم است این کار بسیار آهسته و به نرمی انجام شود».
به همسر خود  بگویید درست به همان مقدار که موقع لیس زدن قسمت کروی شکل بستنی از بالا به پایین زبانش به بستنی فشار وارد می‌کند، اینجا فشار وارد کند. او می‌تواند لیسیدن را از بالا به پایین و سپس با همان مقدار فشار و سرعت لیسیدن بستنی از پایین به بالا ادامه دهد.

 

پیش از این که به مرحله‌ی فرو کردن زبان داخل آلت جنسی زنانه برسید، برای راحت‌تر کردن کار او یک بالش زیر کمرتان بگذارید تا پهلوهایتان به حالت صاف و افقی قرار گیرد.
این باعث می‌شود آلت جنسی زنانه در زاویه‌ی بهتری برای راحت‌تر لیسیده شدن قرار گیرد و فشار کمتری به گردن و سر او وارد شود و در نتیجه راحت‌تر باشد. زیرا اگر پوزیشن او عذاب‌آور و ناراحت‌کننده باشد زودتر دست از کار خواهد کشید و لیسیدن را نیمه‌کاره رها خواهد کرد.

 

آن روش قدیمی کشیدن حروف الفبا با زبان روی آلت جنسی زنانه را به عنوان روش آلت جنسی زنانه فراموش کنید و به جای آن ببینید آیا می‌تواند اعداد را با زبانش روی آلت جنسی زنانه شما بنویسد؟
از او بخواهید با سرعت بسیار کم عدد هشت انگلیسی [8] را روی آلت جنسی زنانه شما با زبانش بنویسد و تمام نقاط حساس و شیرین آلت جنسی زنانه شما را از لبه‌های بیرونی گرفته تا کلیتوریس با زبانش کشف کند. وقتی که نفس کشیدن شما عمیق‌تر شد، او خواهد فهمید که باید زبانش روی کدام نقطه بیشتر تمرکز کند و آنجا وقت بگذراند.

 

یک تحقیق که در سال 2017 انجام شد و در مجله‌ی سکس و درمان مشکلات ازدواج به چاپ رسید به این نتیجه رسیده بود که سه تکنیک برتر لیسیدن آلت جنسی زنانه که زنان آن را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند به ترتیب اینها هستند: حرکت منظم و تکراری زبان، حرکت چرخشی در اطراف کلیتوریس و عوض کردن جهت حرکت زبان (مثلا از بالا به پایین به حالت چرخشی لیس بزنید سپس همین حرکت را در جهت مخالف با زبانتان انجام دهید)
برای رسیدن به یک پایان هیجان‌انگیز که باعث می‌شود شما موهای او را در دست گرفته و از شدت هیجان بکشید (البته به یک روش خوب و جذاب، نه خشونت‌آمیز) به همسر که در حال لیسیدن آلت جنسی زنانه شماست بگوئید که با آن حرکت خاص زبانش که بیشتر از سایر حرکات شما را تحریک می‌کند روی کلیتوریس‌تان تمرکز کند و کارش را متوقف نکند تا به نقطه‌ی اوج لذت {ارگاسم} برسید.

 

او را به سمت عظمت هدایت کنید!

اگر او در دقت کردن به توصیه‌ها و راهنمایی‌های شما و انجام آنچه از او می‌خواهید زیاد مهارت ندارد. از ران پا و پهلوهایتان برای تغییر مکان خود به سمت چپ و راست یا بالا و پایین و نزدیکتر کردن یا دورتر کردن آلت جنسی زنانه خود از زبان او استفاده کنید تا زبان او دقیقاً در نقطه‌ای که مایلید قرار گیرد یا به جلو خم شوید و آن نقطه را با دستتان به او نشان دهید و کمکش کنید تا با درس گرفتن از اشتبا‌ه‌های قبلی آن را تکرار نکند.

 

چهار حرکت برتر زبان که بیشتر زنها از آن خوششان می‌آید

 

بالا و پایین

راهنمای جامع برای رابطه دهانی

 

حرکت دایره‌ای

راهنمای جامع برای رابطه دهانی

حرکت از یک سو به سوی دیگر {از چپ به راست و برعکس}

راهنمای جامع برای رابطه دهانی

هل دادن و فشار مداومِ {ضربه زدن مثل ضربان یا ریتم موسیقی} زبان روی یک نقطه

راهنمای جامع برای رابطه دهانی

 

 

برای مشاهده پوزیشن های رابطه دهانی کلیک کنید

 

 

سکس با کمک تلفن همراه

غیر قابل قبول یا به طرز غیر قابل باوری نبوغ‌آمیز؟ هیئت منصفه {عقیده‌ی عموم مردم} هنوز درباره‌ی این بازی تمرین نحوه رابطه دهانی با آلت جنسی بانوان که در آن مردان صفحه‌ی موبایل خود را لیس می‌زنند به نتیجه‌ی نهایی نرسیده! (اگر فکر می‌کنید لازم است روی موبایلتان کاندوم بکشید!) اما در هر صورت رای نهایی درمورد این که آیا او در این موضوع پیشرفتی هم داشته است و یا هنوز باید تمرین کند با شماست!

 

لیسنده (The Lickster)

 

نسخه اندروید 

 

در این بازی رایگان مخصوص تلفن همراه (موجود در Google Play) که به سبک سوم شخص ساخته شده است، یاد می‌گیرید چگونه زبانتان را مانند تیر رها شده از کمان به حرکت در آورید و برای آوردن امتیاز، میوه‌های مثلاً برشی از یک سیب یا توت فرنگی را بلیسید. (البته آنچه واضح است این است که امتیاز واقعی؛ کسب مهارت برای لیسیدن ا‌ست!)

 

اینو [اینطوری] بلیس (Lick This)

وقتی که او روی مرورگر تلفن همراهش به سایت “این را بلیس” مراجعه کرد. می‌تواند مانند روشن و خاموش کردن کلید چراغ زبانش را به بالا و پایین حرکت دهد. می‌تواند مانند تراشیدن یک مداد زبانش را در یک حرکت دورانی مداوم به شکل یک دایره بچرخاند یا مانند ضربه زدن به یک توپ والیبال ساحلی با زبانش  ضربه بزند.

 

توصیه‌هایی برای خانوم ها زمانی که خواستید لطف همسر را  جبران کنید

بدون تردید بهترین توصیه‌های ممکن برای یک کار افسانه ای!

  • کارتان را با کلمات شروع کنید
    اولین قانون ، ارتباط کلامی است!
    همان لحظه‌ای که مشغول باز کردن دکمه‌های شلوار جین او هستید از او بپرسید چه نوع حرکاتی را بیشتر دوست دارد؟ آیا دوست دارد برایش آهسته، خیس، شلخته و بی‌نظم کار را انجام دهید؟ یا دوست دارد به سرعت و با مکش زیاد برایش بزنید؟ وقتی که خواسته‌های او کاملاً برای شما روشن شد می‌توانید به سمت آلت شیرجه بزنید!
  • از دستانتان نیز استفاده کنید {مالیدن}
    انگشتان آغشته شده به روان‌کننده خود را مانند حلقه‌ی پایه آلت او ببندید {پایین‌ترین قسمت لوله‌ی آلت درست بالای کیسه‌ی بیضه} سپس به آهستگی شروع به لیسیدن آلت او کنید از پایین تا نوک آن و سپس از بالا به پایین. هرجایی که دهانتان رفت انگشتانتان نیز باید دهان را دنبال کند. این کار شما به او حس فوق‌العاده‌ی لیسیده شدن تمام آلت را خواهد داد.
  • روال و نظم دلخواهتان برای رابطه دهانی را پیدا کنید.
    دهانتان را روی سر آلت {کلاهک قارچی شکل} او بگذارید و لبهایتان را روی دندان‌هایتان قرار دهید تا به بدنه‌ی آلت او برخورد نکند تا سُر خوردن به سمت پایین نرم و لطیفی داشته باشید. سپس دهانتان را روی آلت او به بالا و پایین ببرید. هر از چندگاه توقف کنید تا شکاف بسیار حساس زیر کلاهک آلت او را {همان قسمتی که به شکل هشت فارسی [۸] است و نوک تیز آن به سمت سوراخ نوک آلت اشاره می‌کند} که درست در محل اتصال لوله‌ی آلت به کلاهک آن قرار دارد را لیس بزنید. {در صورت عمل به این روش} او از شدت لذت از خود بی‌خود خواهد شد…
  • حالا به خانه برگردید {کار را تمام کنید}
    در زمانی که دهانتان به زدن مشغول است دستانتان را به ملایمت (کاملاً به ملایمت!) به شکل فنجان در آورید {مثل زمانی که با دست از شیر آب می‌خورید} و بیضه‌هایش را در کف دستتان گرفته و به آرامی به سمت بالا آورده به بدنش نزدیک‌تر کنید.
    حالا به آهستگی آنها را با انگشتانتان ماساژ دهید. اگر همسر شما سرش را به عقب برد و از شدت لذت به مرز دیوانگی رسید اصلاً تعجب نکنید.
  • نکاتی که لازم است پیش از انجام رابطه دهانی بدانید
    هشیار باشید: شما می‌توانید از طریق رابطه دهانی به بیماری‌هایی که از طریق روابط جنسی منتقل می‌شوند مبتلا شوید. پس اگر هر دوی شما قبلاً برای اطمینان از سلامتی‌تان آزمایش داده‌اید و نتایج آزمایش را به یکدیگر نشان داده‌اید که هیچ، وگرنه حتماً موقع رابطه از کاندوم استفاده کنید. (کاندو‌م‌های طعم‌دار به شما کمک می‌کنند مزه‌ی لاتکس را احساس نکنید) یک سد دندانپزشکی نازک و مربعی شکل نیز که روی آلت جنسی زنانه شما قرار گرفته باشد {چیزی دستمال مانند که دندان پزشکان موقع جراحی دندان آن را روی دهان می‌گذارند} در مواقعی که او قصد لیسیدن شما را دارد می‌تواند حافظ سلامتی‌تان باشد.

 

منبع : https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a26289062/oral-sex-tips-for-men/

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید