چطور زنان را به انزال (برون‌پاشی) برسانید

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

راهنمایی دقیق برای به انزال رساندن (squirting) زنان

 

برخی از اعمال جنسی خاص توانسته‌اند برای خود پیروان زیادی دست و پا کنند و squirt یا به انزال رسیدن و پاشش آب زنان از این دسته است. بر اساس گزارش سالیانه‌ی منتشر شده توسط سایت یک پایگاه پورن در سال 2019 واژه‌ی (squirt) صاحب رتبه‌ی بیست و پنجم در لیست واژه‌هایی که بیشترین میزان سرچ را داشته‌اند، می‌باشد. برای بسیاری از مردان این که اشخاص دارای واژن نیز توانایی پاشش مایعات را هنگام ارضا شدن داشته باشند به صورت غیر قابل انکاری تحریک‌کننده است. همچنین انزال شدن در زنان به طور معمول با به ارگاسم رسیدن همراه است که این نیز می‌تواند دلیلی برای علاقه‌ی شریک جنسی‌تان به این موضوع باشد. البته اشاره به این نکته نیز ارزشمند است که در همه‌ی افراد پاشش مایعات با به اوج شهوت رسیدن همراه نیست و در آینده بیشتر به این موضوع پرداخته خواهد شد.

 

برایتان سوال است که زنان را چگونه باید به انزال رساند؟

به زودی به پاسخ این پرسش نیز خواهیم رسید، ولی در ابتدا باید چیز دیگری را بدانید. پورن باعث شده فکر کنیم که توانایی پاشش آب در زنان متداول‌تر از آن چیزی‌ست که واقعیت دارد. همپنین خیال کنیم که یک زن هنگام ارضا شدن باید بتواند آب خود را تا آن طرف اتاق بپاشد. واقعیت این است که بر اساس مقاله‌ای که در سال 2013 در مجله‌ی Journal of Sexual Medicine منتشر شد؛ تنها ۱۰ تا ۵۴٪ از زنان توانایی برون‌پاشی دارند.
‘لولا جین’، آموزش‌دهنده‌ی مسائل جنسی که خود را (Olympic Squirter) (چیزی مثل قهرمان برون‌پاشی) نامیده می‌گوید: «درمورد قضیه‌ی انزال زنان باورهای غلط بسیاری وجود دارد. اما این شوکّه‌کننده نیست چرا که این مساله هنوز تحت تحقیق است و درباره‌ی آن کچ‌فهمی‌های بسیاری وجود دارد. با این وجود که ممکن است باور آن دشوار باشد اما در بیشتر مواقع مایع منی با نیروی زیاد از بدن بیرون پاشیده نمی‌شود بلکه فقط از آن خارج می‌شود.»

 

اصلاً عمل squirting چیست؟

هنگامی که افراد دارای واژن به حد کافی تحریک شوند می‌توانند مایع نسبتاً شفافی از مجرای ادراری خود بیرون بپاشند (تا حدی مانند افرادی که آلت مردانه دارند). بسیاری از مردم شک می‌کنند که شریک جنسی‌شان در حال ادرار کردن است اما دقیقاً اینطور نیست. در سال 2011 مقاله‌ای در مجله‌ی Journal of Sexual Medicine منتشر شد که بر اساس آن؛ تحقیقات نشان داده‌اند که در بیشتر افراد مایع بیرون پاشیده شده ترکیبی از آب و ادرار می‌باشد، گاهی هم حاوی مقدار کمی از منی زنانه. منی زنانه مایعی سفید و مانند شیر می‌باشد که در غدد شبه پروستاتی زنانه تولید می‌شود.

 

بالاخره قرار است بگوییم زن‌ها را چگونه باید به انزال رساند یا خیر؟

تقریباً به آن مرحله رسیده‌ایم. قبل از این که کار را شروع کنید از خود بپرسید این کار را به خاطر کدامتان انجام می‌دهید؟
جین می‌گوید: «‌برون‌پاشی همیشه با رسیدن به ارگاسم اتفاق نمی‌افتد و برای همه‌ی زنان لذت‌بخش نیست».
آیا بخاطر لذت بردن شریک جنسیتان می‌خواهید که آبش را بیاورید تا بهترین تجربه‌ی جنسی ممکن را داشته باشد؟ یا این که می‌خواهید برای بالا بردن اعتماد به نفس خود او را ارضا کنید؟ اگر پاسخ مورد دوم باشد شاید نباید این کار را بکنید چون معمولاً باعث می‌شود شریک جنسی‌تان را تحت فشار بسیاری بگذارید و او از این تجربه لذت نبرد. پس پیش از شروع کار از او بپرسید که این موضوع برای انها نیز جذاب است یا خیر و دلیل این که با این مساله تحریک می‌شوند را بپرسید.

 

اولین قدم حشری کردن شریک جنسی‌تان است

شهوتی کردن شریک جنسی‌تان بدن او را برای پاشش منی آماده خواهد کرد. جین می‌گوید که تحریک شدن باعث می‌شود اسفنج‌های perineal و urethral (که یکی در نواحی دور مجرای اداری و دیگری پایین اندام جنسی قرار دارد) نسبت به لمس شدن حساس‌تر شوند و این به ترشح مایعات توسط غدد شبه پروستاتی زنان کمک می‌کند، غده‌ی Bartholin’s وظیفه‌ی لیز کردن داخل واژن و غده‌ی paraurethral وظیفه‌ی مرطوب‌سازی اسفنج دور مجرای ادراری و بخش بالایی واژن را به عهده دارد.
تحریک کردن زنان می‌تواند توسط فشار دادن G اسپات (نقطه‌ی جی)، تحریک کلیتوریس (چوچوله) ، انگشت کردن، سکس دهانی، دخول، سکس از پشت یا هرچیز که شریکتان از آن لذت می‌برد باشد.

  • نکته‌ی مهم: اگه هردوی شما تازه کار هستید لازم نیست روی تخت حوله پهن کنید. این کار روی شریک شما که تابحال تجربه‌ی این کار را نداشته استرس زیادی وارد می‌کند. فقط در صورتی که شریکتان خودش احساس قهرمان آب‌پاشی بودن می‌کرد می‌توانید خود را برای تمیزکاری بعد از آن آماده کنید.

 

وقتی که حشری شد شروع به افزایش تحریک کلیتوریس و واژن کنید

به انزال رسیدن در هر شخص تفاوت‌هایی دارد. برخی برای رسیدن به این حالت نیاز به تحریک زیاد جی اسپات دارند و بعضی به حرکات دایره‌ای نرم اطراف کلیتوریس. بعضی از زنان حتی بدون تحریک مستقیم واژن می‌توانند به انزال برسند. به همین علت می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را امتحان کنید. برای به انزال رساندن شریکتان باید متدهای مختلفی را با یکدیگر تجربه کنید و حتماً به حرف‌های او توجه کنید.
جین می‌گوید که یکی از روش‌های پرطرفدار تحریک همزمان جی اسپات و کلیتوریس می‌باشد. بعد از این که شریکتان به خوبی تحریک شده باید تمرکزتان را رو واژن او بگذارید.  جی اسپات را در دستور کار قرار دهید به گونه ای که به نواحی داخلی حساسش فشار مستقیم وارد کنید.

آموزش دهنده‌ی ترفندهای سکس، Kenneth Play به سایت Men’s Health درباره‌ی تکنیک آوردن آب شریک جنسی‌اش اینگونه توضیح داده است.: تکنیک او شامل استفاده از یک دست برای رسیدگی به نقطه جی، کلیتوریس و لبه‌های واژن (لپ‌های دوطرف واژن یا کلوچه) می‌باشد. هنگامی که شریکتان به اندازه‌ی کافی تحریک شد به صورت زیر عمل کنید.
در حالی که کف دست به سمت بالا قرار دارد (درصورتی که شریکتان به پشت خوابیده) انگشت وسط را داخل واژن او می‌کنید و در همین حال از انگشت اشاره و کوچک همان دست برای فشار آوردن به لبه‌های خارجی واژن استفاده می‌کنید و با برآمدگی پایینی کف دست کلیتوریس را فشار می‌دهید.
ممکن است خیال کنید که برای آوردن آب شریکتان نیاز دارید که به طور وحشیانه‌ای با دستتان زور وارد کنید و تا بیشترین حد ممکن فشار دهید. اما همواره اینطور نیست. جین می‌گوید که بدن همه متفاوت است و هنگامی که بعضی از زنان از تحریک با شدت زیاد لذت می‌برند اما چون تعداد گیرنده‌های حسی در این نواحی خیلی بالاست پس برای تحریک کردنشان لازم نیست که با چکش بادی به جان آنها بی‌افتید!
او پیشنهاد می‌کند که پروسه‌ی آوردن آب زنان را مانند تمرین ورزشی interval در نظر بگیرید.
می‌گوید: «همچون تمرین کاردیو HIIT فاصله‌ی زمانی بین تحریک کردن و استراحت کردنتان را مقداری ثابت نگه دارید. یعنی برای استراحت مدتی تحریک کردن واژن را توقف کرده و توجه خود را معطوف به قسمت‌های دیگر بدن و روش‌های تحریک دیگر کنید. البته این که استراحت کنید یا نه به شما و شریکتان باز می‌گردد. نباید هنگامی که در اوج انزال است تحریک را متوقف کنید و بهتر است از او بپرسید دوست داری همینطور ادامه دهم یا روش را عوض کنم؟

 

در حین آخرین تلاش برای ارضا شدن کاری انجام دهید که شریکتان از آن خیلی خوشش می‌آید
جین می‌گوید: «هنگامی که شریکتان آنقدر خیس شود که صدای شالاپ شلوپ بشنوید برای انزال آماده است. حال که شریکتان آماده برون‌پاشی است نیاز دارد راهی برای خارج کردن آن از بدنش پیدا کند.»
زنان معمولاً می‌گویند که پیش از پاشش آبشان احساس می‌کنند که نیاز به ادرار کردن دارند. با توجه به این که آن آب از مجاری ادراری دفع می‌شود این حرف منطقی است. این موضوع باعث می‌شود که برخی از زنان از ترس ادرار کردن سعی کنند که جلوی خود را بگیرند. دانستن این مساله که این حس عادی می‌باشد به شرکتان کمک می‌کند که در حین داشتن این حس راحت‌تر برای ارضا شدن سعی کند.
به طور معمول توصیه شده که هنگامی که شریکتان شروع به پاشیدن می‌کند سعی کنید به انجام هر کاری که مشغولش هستید ادامه دهید. جین اینگونه توضیح می‌دهد: «گاهی بهتر است که هنگام پاشش نوع تحریک را از داخلی به خارجی تغییر دهید. معمولاً با انجام این کار شریکتان به پاشش منی ادامه می‌دهد.»

ممکن است همه‌ی این کارها را انجام دهید اما باز هم آب شریکتان نیاید. اشکالی ندارد و این به آن معنی نیست که یکی از شما مرتکب اشتباهی شده است. به علاوه از شرّ تمیز کاری بعد از آن نیز خلاص شده‌اید و البته در هر صورت اهمیت مراقبت‌های پس از ارگاسم را نیز به یاد داشته باشید.

 

 

منبع: https://www.menshealth.com/sex-women/a27008344/how-to-make-a-woman-squirt/

 

 

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید