آموزش سکس بدون دخول

رابطه بدون دخول

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

وقت آن رسیده که چیزهای جدیدی دربارۀ بدنتان یاد بگیرید

اول باید دربارۀ سکس و به‌طور خاص تعریفی که از سکس داریم صحبت کنیم. برای اکثر افراد دگرجنس‌گرا، «سکس» یعنی «رفتن آلت مرد در واژن ». هرچیز دیگری، از سکس دهانی تا معقدی و حتی معاشقه، طبق این تعریف مکمل‌های سکس «واقعی» به‌حساب می‌آیند. باور اشتباهی که ذهن اکثر افراد به آن آلوده شده و مقصر اصلی‌اش خرده‌فرهنگ‌های اشتباه است، این است که این «رفتن آلت مردانه توی کس» تنها تعریف واقعی سکس محسوب می‌شود و بهترین شکل انجام رابطۀ جنسی هم است. ولی در حقیقت راه‌های زیادی به غیر از دخول برای نزدیکی و سکس وجود دارد که به همان اندازه لذت‌بخش باشد. به‌همین دلیل وقت آن رسیده که در معاشقه، سکس بدون دخول را هم امتحان کنید.
«آیرن فهر» (Irene Fehr)، کارشناسی ارشد علوم انسانی، و مدرس مسائل مربوط به سکس و معاشقه، درمورد تنوع تعریف سکس می‌گوید: «رابطۀ جنسی تجربۀ یکسانی در افراد مختلف نیست و هرکسی آن را به شیوۀ متفاوتی تعریف می‌کند: جسمی، روحی، روانی، احساسی و یا حتی به‌واسطۀ شکلی از خشونت و درد. تنها چیزی که در اساس این تعاریف یکسان است، درگیری و نقش فعال شهوت و میل جنسی در این تجربه‌ها است، چراکه در تمام تعاریف و انواع سکس، نیرو و امیال متقابل جنسی دخیلند».
به گفتۀ «فهر»، «سکس» می‌تواند هرچیزی باشد که احساسات و عواطف جنسی شما را درگیر کند. مثل صحبت‌های شهوانی، بوسه، یا حتی ماساژ. با دانستن این‌که تمام کسانی که واژن دارند برای ارگاسم مشکل دارند و تقریباً همه برای شروع هر شکلی از سکس نیاز به تحریک‌شدن و پیش‌نوازی دارند، بهتر است درمورد مسائل جنسی کمی روشن‌فکرتر باشیم. این پست به شما تکنیک‌های جدیدی برای سکس بدون پارتنر و خود‌ارضایی نیز آموزش می‌دهد و به شما در شناخت بیشتر نسبت به بدنتان کمک خواهد کرد.
«کیت استابز» (Kit Stubbs)، دارندۀ مدرک دکترا و بنیان‌گذار و مدیر اجرایی «موسسۀ افینگ برای رابطۀ جنسی مثبت»، به این‌نکته اشاره می‌کند که تغییر تعریفتان از «سکس»، کمک می‌کند اشخاص بیشتری آن‌گونه که دلشان می‌خواهد و برایشان مناسب‌تر است، از سکس لذت ببرند.
دکتر «استابز» ادامه می‌دهد: «وقتی دیگر به دخول به دید تنها سکس واقعی نگاه نکنیم، ظرفیت بیشتری برای پذیرش روابط افراد دگرباش یا معلول پیدا می‌کنیم و اصرار کمتری به انجام تعدادی از کارها در سکس خواهیم داشت».
سکس بی‌دخول به‌قدرکافی جالب و لذت‌بخش است و منجر به یادگرفتن نکات و مسائل جدیدی دربارۀ خودتان و پارتنرتان می‌شود. مثلاً همین‌که دیگر تأکیدی بر به‌هم‌رساندن اندام‌های تناسلیتان نداشته‌باشید، متوجه نقاط تحریک‌آمیز دیگری در بدن می‌شوید. برای نمونه، وقتی تأکید و توجه از دخول برداشته می‌شود، فرصتی برای کشف این نکته پیش می‌آید که بتوانید با مالیدن پشت زانوی پارتنرتان تحریکش کنید.
حالا که فهمیده‌اید سکس بی‌دخول ارزش امتحان‌کردن دارد و قرار است تأثیر غیرقابل باوری هم بر زندگیتان داشته باشد، مطالعۀ این 9 روش در یادگیری شیوه‌های جدید سکس به شما کمک خواهد کرد.


1. دوباره به بوسیدن برگردید

یادتان می‌آید که در دوران نوجوانی می‌توانستید برای ساعت‌ها کسی را ببوسید بدون این‌که قفل مرحلۀ «کمر به پایین» شکسته شود؟ یادتان هست که چقدر این بوسه‌ها برایتان جذاب بوده‌اند؟ حس معاشقه و تحریک قبل از سکس، وقتی قرار نباشد به‌ارگاسم برسید (یا وقتی دیرتر ارضا می‌شوید) فوق‌العاده است. واقعاً حس عمیقی را که در این لحظات تجربه می‌کنید، نمی‌توانید با چیز دیگری در سکس مقایسه کنید.
اگر باز هم بخواهید، در بزرگ‌سالی دوباره می‌توانید این روحیۀ شهوانی را در خودتان زنده کنید؛ به شرط این‌که باز هم فقط به معاشقه و تحریک بدون ارگاسم توجه کنید. بین خودتان دوباره قانون «حق نداریم کاری به کمر به پایین داشته باشیم» بگذارید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید خودتان را نگه دارید. هرچه بیشتر جلوی خودتان را بگیرید، زمانی که این قول را می‌شکنید تجربۀ عمیق‌تر و شهوانی‌تری خواهید داشت.
«میشا» (Myisha)، مدرس مسائل جنسی دربارۀ این‌ شیوه می‌گوید: «به‌خصوص در مواردی که مدتی از رابطۀ دونفر می‌گذرد، نقش معاشقه در سکس فراموش می‌شود. با محدودکردن رابطۀ جنسی به بوسه، این شانس دوباره را دارید که به‌دورانی برگردید که به تازگی وارد رابطه شده‌اید و تصوری از چیزهایی که قرار است بین شما رخ دهد ندارید».
بهترین شیوه برای محدودشدن به بوسه این است که تصور کنید پریود شده‌اید و نمی‌توانید سکس واژینال داشته باشید. «میشا» در توضیح این روش می‌گوید: «بعد سعی کنید این معاشقه‌ها بیشتر از حد معمول طول بکشند. با بوسیدن بقیۀ قسمت‌های صورت، گردن و شانه‌ها بوسه را طولانی کنید ولی بیشتر از این حد پیش نروید. تحریک‌کردن پارتنرتان با پیش‌نوازی، حرکت جذاب و جالبی در رابطه است».


2. لوندی کنید

دکتر «جِس اُریلی» (Jess O’Reilly)، متخصص رفتارشناسی جنسی و یکی مجری‌های ویدئوهای آموزشی مجموعه برنامۀ «سکس‌های دهانی دیوانه‌کننده»، با گفتن این‌که عشوه و لوندی شهوانی‌ترین بخش سکس محسوب می‌شود، توضیح می‌دهد: «هرچقدر بیشتر با حرکاتتان پارتنرتان را تحریک کنید، لذتی که حین سکس تجربه می‌کنید چندبرابر می‌شود. کارهایی انجام بدهید که پارتنرتان را غافلگیر کند».
دکتر «اُریلی» توصیه می‌کند که با تغییر روش‌های همیشگی، محل و زمانی که معمولاً سکس می‌کنید، می‌توانید عشقتان را خیلی هیجان‌زده کنید. او هم‌چنین توضیح می‌دهد که «نقش غیرقابل‌پیش‌بینی‌بودن و غافلگیرشدن در لذت از سکس بسیار حیاتی است». می‌توانید پارتنرتان را با ماساژدادن غافلگیر کنید یا بی‌مقدمه با او دوش بگیرید. همان‌طور که همیشه به این‌نکته تأکید می‌کنیم، حتما قبل از انجام هر کار غافلگیرکننده‌ای، با او دربارۀ حدومرزهایی که برای خودش قائل می‌شود و کارهایی که با انجامش مشکلی ندارد صحبت کنید.


3. دست‌هایتان را به‌کار بگیرید

اگر در خاطرات تلخ دوران نوجوانیتان هرجا حرف از ارضاشدنتان با دست پارتنری بوده، تجربۀ خشک و ناجوری را به‌خاطر می‌آورید که یک‌لایه از پوستتان را کنده، طبیعتاً رغبتی به انجام دوباره‌اش در حال حاضر ندارید. با این‌همه، اگر پارتنرتان با دست شما را ارضا کند (و حتما از مقدار قابل‌توجهی ژل روان‌ساز هم حین کار استفاده کند)، می‌تواند به یکی از سکسی‌ترین شیوه‌هایی تبدیل شود که شما را از نظر جنسی به‌هم پیوند می‌دهد.
دکتر «پِر فهر» با اشاره به حجم لذتی که ممکن است پارتنرتان از ارضاشدن با دستان شما تجربه کند می‌گوید: «تنوع زیادی برای استفاده از دست‌ها حین سکس وجود دارد. می‌توانید با دست آلت تناسلی را تحریک کنید، اندام‌های جنسی را ماساژ بدهید یا سرسینه‌ها را تحریک کنید. تمامی این روش‌ها می‌توانند منجر به ارگاسم شوند یا حداقل شدت برانگیختگی را چندبرابر کنند که تأثیر مستقیمی بر عمق و شدت ارگاسم نیز دارند».
می‌توانید، صرف‌نظر از جنسیت پارتنرتان، از او بخواهید جلوی شما خودارضایی کند تا بهتر متوجه شوید که چه شیوه‌هایی بیشتر تحریکش می‌کند و چه کارهایی را دوست ندارد. اگر شما کسی هستید که قرار است پارتنرتان شما را با دست‌هایش تحریک و ارضا کند، از نشان‌دادن روش درست این‌کار به او خجالت نکشید! به‌هرحال تمرکز این تماس جنسی شما هستید و هردو باید به هم‌دیگر کمک کنید تا به بهترین نحو انجام شود.


4. برای سکس دهانی سنگ تمام بگذارید

اسمش را سکس دهانی گذاشته‌اند اما معنیش این نیست که نباید از دست‌هایتان حین این‌کار استفاده کنید.
دکتر «اُریلی» شرح می‌دهد: «برای اغلب افراد، سکس دهانی نسبت به دخول نقش بیشتری در ارگاسم دارد. به نسبتی که به سکس دهانی در رابطه بها می‌دهید، شانس بیشتری برای کشف شیوه‌های لذت‌بخش‌تر و تجربیات جدید خواهید داشت و این شامل هردوی شما می‌شود».
اگر پارتنرتان آلت مردانه دارد، حین ساک‌زدن انتهای آلت تناسلیش را در دست بگیرید و هماهنگ با حرکت دهان، دستتان را بالا و پایین ببرید. می‌توانید قسمت‌های بالاتر و سر آلت را نیز لمس کنید. از این‌که آب دهانتان دست‌ها و آلت پارتنرتان را آغشته کند خجالت نکشید؛ آب دهان شما نقش روان‌سازهای بسیار مرغوب را ایفا می‌کنند.
به جای آلت می‌توانید از دست‌ها برای لمس‌کردن بیضه‌ها یا پشت او استفاده کنید. اگر بیشتر ترجیح می‌دهید خود آلت و سر آلت مردانه را تحریک کنید، حین ساک‌زدن شدت فشاری که به آلت وارد می‌کنید را تغییر بدهید و با زبانتان به سر آلت و فرنولوم (frenulum) ، که بخش باریکی در کنار سر آلت مردانه یا همان ختنه‌گاه است، ضربه‌های آرامی بزنید. سلیقۀ هرکسی متفاوت است ولی به‌تدریج می‌فهمید که پارتنرتان از چه شیوه‌ای برای ساک‌زدن بیشتر خوشش می‌آید.
درمورد چیزهایی که حین سکس دهانی واژن پارتنرتان را بیشتر تحریک می‌کند هم مثل ساک‌زدن به تجربه و زمان نیاز دارید. اول از او بپرسید که چه چیزهایی را در سکس دهانی بیشتر دوست دارد و اگر از صحبت دربارۀ این موضوع خجالت می‌کشید، با زبانتان با حرکات ضربه‌ای سر کلیتوریسش را تحریک کنید. بعد از تحریک کلیتوریس، بعضی از افراد دوست دارند یک یا دو انگشت را داخل واژن فرو کنید و حین لیسیدن کلیتوریس، این انگشت‌ها را در واژن به سمت صورتتان خم کنید.
یکی از ویژگی‌های خوب سکس دهانی این است که هربار یکی از شما مرکز توجه خواهید بود که این نکته در دخول خیلی کم‌رنگ‌تر می‌شود. بنابراین بهتر است خجالت را کنار بگذارید و در سکس دهانی پارتنرتان را راهنمایی کنید یا به او دستور بدهید که به چه روشی این‌کار را انجام بدهد و به‌عنوان کسی که با دهان دیگری را ارضا می‌کند از این‌که پارتنرتان به شما دستور بدهد، نرنجید.


5. برای بوسه‌هایتان هدف تعیین کنید

تعیین هدف در بوسه تقریباً مشابه مورد شماره 1 است؛ با این تفاوت که تمرکز در این حالت کاملاً بر بوسیدن است.
این‌کار تقریباً شبیه گفتن جملاتی مثل «دلم می‌خواد دویست بار بوست کنم» یا «می‌خوام سانت به سانت بدنتو ببوسم» است. هدفی که برای بوسه تعیین می‌کنید چندان اهمیتی ندارد چون بیشتر بهانه‌ای برای ایجاد کشش جنسی و افزایش شناخت شما به بدن پارتنرتان است. بنابراین هدفی برای بوسه تعیین کنید و به کارهای مهم‌تر برسید. سر تا پایش را ببوسید! اوایل ممکن است قلقلکش بشود ولی با شروع برانگیختگی جنسی، این حس جایش را به تحریک می‌دهد.
هدف گذاشتن برای بوسه، به‌غیر از ایجاد تعامل و کشش جنسی، به‌خودی‌خود می‌تواند کار جالبی باشد و شیوۀ ملایمی از رابطۀ ارباب/برده نیز محسوب می‌شود. می‌توانید به پارتنرتان دستور بدهید (یا این‌که او به شما دستور بدهد) که اصلاً حین بوسیدن حرکت نکند، به آلت تناسلیش دست نزند و یا شما را لمس نکند. به این ترتیب، با شیوه‌ای بسیار دلنشین می‌توانید این تبادل قدرت را حین سکس تجربه کنید؛ بدون این‌که نیازی به درد، اسارت یا سایر ویژگی‌های بارز روابط ارباب و برده باشد. (البته اگر هردویتان از انجام کارهای خشن‌تر لذت می‌برید، حتماً کنار این بوسه‌ها امتحانش کنید. فقط قبل از انجام هر کار خشنی حتماً خیلی جدی درمورد تمام جوانب و حدومرزهای پارتنرتان با او صحبت کنید).


6. پای اسباب‌بازی‌های جنسی را به رابطه باز کنید

چه‌کارهایی که نمی‌توانید با این وسایل انجام بدهید! با ورود ابزار و اسباب‌بازی‌های جنسی به رخت‌خواب، خیلی بهتر از قبل می‌توانید نسبت به بدن یک‌دیگر شناخت پیدا کنید و راه‌های جدیدی برای تحریک‌‌کردن هم‌دیگر کشف کنید؛ بدون این‌که اصلاً نیازی به فروکردن آلت مردانه در کس کسی باشد. شاید با شنیدن واژۀ «اسباب‌بازی جنسی»، اولین تعابیری که به ذهنتان می‌رسند «دیلدو» یا «ویبراتور» باشد. ولی این روزها گزینه‌های متنوع‌تری وجود دارند.
مثلاً ابزارهایی مثل «OhNut» وجود دارند که از درد حین دخول جلوگیری می‌کنند. از بعضی از آن‌ها به عنوان جواهرات جنسی استفاده می‌شود. لوبریکانت‌های فوق‌العاده و متنوعی وجود دارند. ویبراتورهای هوشمندی وجود دارند که این امکان را فراهم می‌کنند تا دفعات و سیر به ارگاسم رسیدنتان را دنبال کنید. انواع و اقسام بات‌پلاگ‌ها و ویبراتورهای خلاقانه و جالبی تولید شده‌اند که هیچ شباهتی به نمونه‌های قدیمی ندارند. خلاصۀ کلام این است: از امکانات و گزینه‌هایی که دارید استفاده کنید. سوءتعبیرهایی که درمورد کاربرد اسباب‌بازی‌های جنسی در باور اکثر مردم وجود دارند نباید مانع لذت جنسی و کشف شیوه‌های جدید برای شما شوند.
فارغ از جنسیت و شکل بدن، قبل از سفارش هر محصولی حتماً اطمینان حاصل کنید که این اسباب‌بازی جنسی از موادی ساخته شده باشد که برای بدن خطری ندارند و چون دولت‌ها هنوز محدودیت و قانونی برای موادی که اسباب‌بازی‌های جنسی را با آن‌ها می‌سازند اعمال نکرده، بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که به صحت محصولاتشان اطمینان دارید. حتماً درمورد فروشگاه‌ها تحقیق کنید و در نهایت جایی را انتخاب کنید که بیشتر دلتان را بلرزاند. (استفاده از واژۀ لرزش در این جمله عمدی است).


7. بدن هم‌دیگر را کشف کنید

«کرول کویین» (Carol Queen)، دارای مدرک دکترا و از اعضای کادر درمان‌گران جنسی سایت لرزش‌های خوب، در توضیح این عنوان می‌گوید: «اندام‌های تناسلی ما تنها بخش حساس و تحریک‌پذیر بدن محسوب نمی‌شوند. بعضی از افراد با بوسه به ارگاسم می‌رسند. بعضی‌ها به‌شدت به لمس نوک سینه‌هایشان حساس‌اند. در مجموع پوست تمام بدن گیرنده‌های حسی دارد و لمس هرجایی از این پوست ممکن است منجر به برانگیختگی جنسی شود».
وی در ادامه می‌افزاید که هرجایی از بدن شما می تواند حس جنسی داشته باشد. بنابراین از پارتنرتان بپرسید که چه جاهایی از بدنش را دوست ندارد لمس کنید و بعد از اطمینان از رضایت خاطر او، سعی کنید با لمس نقاط مختلف بفهمید چه حسی به هرجایی از بدنش دارد. یکی از راه‌های شوخی و شیطنت با پارتنرتان این است که یکی از اعضای بدنش را انتخاب کنید و برای مدت معینی فقط آن عضو خاص را لمس کنید و سعی کنید با این‌کار تحریکش کنید. می‌توانید با استفاده از این روش، کشف کنید که هر نقطه از بدنش را چطور باید تحریک کرد. خودتان و پارتنرتان در نهایت شگفت‌زده می‌شوید که می‌توانید با لمس جاهایی از بدن تحریک شوید که تا پیش از این از امکان تحریکش، آن‌هم به این شدت، بی‌خبر بوده‌اید.
در نهایت چیزی که انجام این‌کارها را جذاب‌تر می‌کند، وجود عنصر شیطنت و شوخی در شیوۀ انجامشان است. اگر به جای این کارها مستقیم به‌سراغ دخول بروید، از معاشقه و تحریک پیش از سکس به‌عنوان یکی از جالب‌ترین بخش‌های رابطه و سکس غافل می‌مانید. انجام این‌کارهای جالب بدون شک در تحریک و ایجاد کشش جنسی بین شما نقش مؤثری دارند و در نهایت این امکان را فراهم می‌کند که طوری که دلتان می خواهد ارضا شوید؛ چه در ادامه و حین دخول و چه در حین همین معاشقات و پیش‌نوازش‌های قبل از سکس.


8. حس‌های جدید را تجربه کنید

شوخی قدیمی ولی جالبی وجود دارد که سوتین کسی را در فریزر بگذارید تا موقع پوشیدنش یخ بزند. شاید این‌کارها در زمان خودش کشف‌های مهمی محسوب می‌شد ولی بد نیست از این تجربیات در رابطه هم استفاده کنید و حس‌های مختلف را تجربه کنید؛ گرما، سرما، فلز، پر و… می‌توانند برای شما روش‌های به‌شدت تحریک‌کننده‌ای باشند که بدون انجام دخول منجر به تحریک و ارگاسم شما شوند.
برای نمونه، می‌توانید تکه‌ای یخ را روی گلوی پارتنرتان بگذارید یا با روغن‌های گرم ماساژش بدهید. ببینید از این‌که پری را روی پوستش بکشید بیشتر خوشش می‌آید یا از پیش‌نوازی روی ملافه‌های ساتن لذت می‌برد. درگیرکردن تمام اعضای بدن در سکس منجر به غرق‌شدن بیشتر در لذت می‌شود و با امتحان‌کردن این حس‌های جدید می‌توانید‌ با آرامش به شناخت بیشتری از بدن یک‌دیگر برسید.


9. صحبت‌های شهوت انگیز

گاهی اوقات فقط دلتان می‌خواهد حرف این‌جور کارها را بزنید. صحبت‌های شهوانی برای همین مواقع است.
دکتر «اُریلی» در مصاحبۀ سال 2019 خود درمورد این سبک گفت‌وگوها می‌گوید: «اغلب اوقات چیزهایی که می‌گویید اهمیتی ندارند. بلکه شیوۀ گفتن آن‌ها مهم است و مهم‌تر از آن این‌که پارتنرتان از شنیدن آن‌ها چه حسی پیدا می‌کند».
چه در مواقعی که از پارتنرتان دور هستید و چه در مواردی که برای ایجاد تنوع در رابطه انجامش می‌دهید، این روش خیلی می‌تواند تحریک‌کننده باشد. به او بگویید که دلتان می‌خواهد با او چکار کنید یا کجای بدنش را بیشتر دوست دارید. می‌توانید داستان شهوانی خلق کنید که خودتان شخصیت‌های اصلیش هستید. به ترتیب در این داستان چیزهای تحریک‌کننده بگویید. صرف‌نظر از موضوعاتی که دربارۀ آن‌ها صحبت می‌کنید، مطرح‌کردن این موضوعات خیلی می‌توانند اشتراکات شما را زیاد کنند.
همان‌طور که «لولا جین» دربارۀ صحبت‌های شهوانی می‌گوید: «تمام اهمیت این گفت‌وگوها در جزئیاتشان است»

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید