دروه جامع شناخت و ارتباط با زنان بالای 30 سال

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

در طول تاریخ، زن و مرد به‌عنوان دو جنس مکمل از ناشناخته‌ترین و مرموزترین پدیده‌های هستی به شمار رفته و می‌روند. وقتی پای ارتباط و ازدواج به میان می‌آید، این سردرگمی بیشتر می‌شود. آمار روزافزون طلاق، خیانت، والدین بدسرپرست و مواردی از این دست، نشان از آن دارد که باید زن و مرد و رابطه آن‌ها را کمی علمی‌تر شناسایی کرد.

دوره جامع شناخت و ارتباط با زنان بالای 30 سال

متفکران و جامعه‌شناسان، طلاق را یکی از آسیب‌های اجتماعی می‌دانند و بالا رفتن آن ‌را نشانه‌ بارز اختلال در اصول اخلاقی و به‌ هم‌ خوردن آرامش خانواده و دگرگونی در هنجارهای اجتماعی محسوب می‌کنند. متأسفانه بسیاری از طلاق‌ها در هیچ‌جایی ثبت نمی‌شوند، زیرا در گروه طلاق عاطفی قرار می‌گیرند.

 

طلاق پنهان یا عاطفی به معنای زندگی زیر یک سقف بدون همدلی و علاقه متقابل است. این شیوه‌ زندگی اثراتی جبران‌ناپذیر بر رفتارهای فردی و اجتماعی فرزندان و جامعه‌پذیری آن‌ها دارد و تهدیدی بزرگ برای جامعه آینده است.

طلاق دلایل زیادی دارد که یکی از شایع‌ترین آن‌ها که ابتدا به خیانت سپس به ‌جدایی منجر می‌شود، نداشتن رابطه جنسی صمیمانه و دو سویه است. این مسئله بیشتر به دلیل نشناختن تفاوت‌های زن و مرد و نبود آگاهی از خواسته‌های طرفین است.

اکنون زمان آن فرا رسیده که آستین‌ها را بالا بزنید و خواسته زنان را بفهمید، یاد بگیرید که چطور آن را برآورده کنید و چگونه یک رابطه سالم، عاشقانه و شاد برای تمام عمر یک زن بسازید.

در این دوره رازهای جذابیت، قرارهای اولیه، عشق‌ورزی و زندگی با زنان را برایتان فاش می‌کنیم. بدن زنان را با هم بررسی می‌کنیم، زبان بدن آن‌ها را می‌آموزیم و درنهایت متوجه می‌شویم خواسته حقیقی زنان از مردان چیست.

 

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید