توصیه هایی برای صحبت درباره‌ی رابطه جنسی

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

قوانین پایه‌ای
شما در زندگی جنسی چیزی فراتر می‌خواهید و گفتن این موضوع به شریکتان مساله‌ی بزرگی است. خیلی موقع ها ترس، مانع از بروز دادن می‌شود؛ چه ترس از رفتن آبرو جلوی عشقتان باشد، چه ترس از تحقیر و طردشدن؛ که این خود منجر به از دست دادن فرصت‌های بالقوه‌ی شگفت انگیزی می‌شود.
مهم ترین چیز این است که شما دو نفر به عنوان یک زوج، راهی را که می‌توانید و می‌خواهید، انتخاب کنید و در کنار هم به ماجراجویی بپردازید.

۶ قانون پایه ای برای صحبت راجع به سکس با نگاهی مثبت :

 

۱-مکانی امن بسازید.

همانقدر که شما ترس از قضاوت شدن یا ایجاد دافعه دارید، شریکتان هم ممکن است نامطمئن باشد. اولین قدم این است که بپذیرید صحبت راجع به رابطه جنسی سخت است. دومین قدم این است که بگویید چرا این گفت‌و‌گو برای شما به شخصه دشوار است. سپس مطمئن شوید که هر دو آمادگی صحبت را دارید.

۲-شجاع باشید.

صحبت درباره‌ی خواسته ها و فانتزی ها شجاعت می‌طلبد. وقتی که اینگونه خود را جلوی شریکتان عریان می‌کنید، یعنی اعتماد زیادی به او دارید. اگر صراحتا همین را به خودش بگویید بد نیست. سینه را جلو بدهید و سرتان را بالا بگیرید تا جایی برای تحقیر و تمسخر باقی نماند‌.

۳- به شریکتان اطمینان بخشی کنید.

مطمئن شوید که شریکتان می‌داند که فانتزی های شما ربطی به کم گذاشتن از جانب او ندارد. تجارب گذشته با افراد دیگر را مقایسه نکنید‌. اصلا بحث افراد دیگر، بدترش می‌کند. شریکتان باید بداند که شما می‌خواهید او به شما در این سفر ملحق شود.

۴- درباره‌ی چیزهای خوب حرف بزنید.

درباره‌ی اینکه چه چیزهایی را در رابطه با شریکتان دوست دارید، صحبت کنید. اینکه چه چیزی در شریکتان شما را تحریک میکند یا کارهای سکسی‌ای که در گذشته انجام دادید. عیب پیدا کردن که آسان است.

۵-قضاوت نکنید.

وقتی که شریکتان چیزی را با شما در میان میگذارد که در نظر اول پوچ یا منحرفانه به شمار میرود، یک لحظه مکث و عقب گرد کنید. به شریکتان فضا بدهید تا توضیح دهد و سوال بپرسید. نخندید، تحقیر نکنید، بلکه هدفتان درک بیشتر باشد.

۶-به نشانه‌های بدنی توجه کنید.

بعضی اوقات آنقدر درگیر آن چه که درست و مناسب است می‌شویم که سیگنال‌های مهمی که بدنمان می‌فرستد نادیده می‌گیریم. اگر فکر می‌کنید یک چیزی بعید و دور از ذهن است ولی بدنتان با آن تحریک می‌شود، دوباره فکر کنید. از طرف دیگر، اگر چیزی انگار حس خوبی نمی‌دهد، همین دلیلی کافی است برای اینکه در کاوشگری خود دست نگه دارید.

اگر شک دارید، چیزهای مختلف را به روشی ایمن، عقلانی و توافقی امتحان کنید. ممکن است فردا از چیزهایی در سکس خوشتان بیاید که دیروز برایتان غیرممکن بود و این مساله متعجبتان خواهد کرد.

منبع : https://boldpleasures.com/kinky-life/relationship/lets-talk-about-sex/

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید