ماساژ نقطه حساس پروستات مردان

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

از آنجایی که بازی با مقعد مردان در بین بسیاری افراد یک جور تابو به شمار می رود ، تعدادی کمی هستند که صرف نظر از جنسیت از این تمرین جنسی لذت می برند. در مردان این نقطه لذت مقعدی، پروستات می باشد که در کانال مقعد آنها قرار دارد.
کارکرد اولیه پروستات تولید مایعی است که به منی تزریق می شود که هم حرکت اسپرم ها را آسان می کند هم اینکه طول عمر آنها را افزایش می دهد.
قبل از بازی با مقعد ، بهتر است که پارتنرتان مثانه و روده خود را تخلیه نماید.همچنین شما باید ناخن های خود را بگیرید و لبه های آنها را صاف کنید . ریلکس بودن شما هم بسیار مهم است زیرا مانع از ایجاد زخم در مقعد میگردد . برخی با دراز کشیدن در یک وان داغ این کار را انجام می دهند و بعضی با ماساژ دادن اندام پارتنرشان به درجه مطلوبی از آرامش می رسند و در حین ماساژ با روغن آرام دست ها را به باسن و ران های پارتنرشان می کشند . برای یه بازی سالم تر می توانید از دستکش هایی مثل دستکش جراحی با لوبریکانت روی آن استفاده نمایید.

 

وقتی هر دو آماده شدید می توانید کار را با ماساژ خارجی پروستات آغاز نمایید. با استفاده از دو انگشت اشاره و وسط خود می توانید ناحیه حد فاصل بیضه ها و مقعد رو لمس کنید، بمالید و یا به آن ضربه های آرام بزنید.

فشار های مختلف را امتحان کنید تا متوجه شوید کدام میزان فشار و حالت حرکت برای پارتنرتان لذت بخش تر می باشد. با استفاده از دست دیگرتان می توانید سایر نقاط حساس و تحریک پذیر بدن وی را لمس و برانگیخته نمایید. این شروع ماساژ است بنابراین او را تشویق کنید که احساس خود را در رابطه به حالت هایی که به او لذت بیشتری می دهد با شما در میان بگذارد.
هنگامی که وی شروع به لذت بردن کرد، از یک لوبریکانت که ماده اصلی آن آب باشد استفاده کنید و به انگشتان خود بزنید و انگشت یا انگشتان خود را به آرامی به درون مقعد او داخل نمایید.امکان دارد که هر دوی شما مجبور باشید که حالت های مختلفی را امتحان کنید تا به نقطه مطلوب دسترسی بیابید. می توانید همانطور که او به پشت خوابیده این کار را انجام دهید. انگشتتان را حدود دو سانت فرو کنید و آرام سر انگشتان را از بند اول به بالا ببرید تا دیواره بالایی کانال را لمس کنید.سعی کنید که یه بافت گرد (گردو شکل ) را پیدا کنید.این بافت همان پروستات است. وقتی آن را یافتید انگشتان خود را به سمت خود حرکت دهید( مثل اینکه به کسی اشاره می کنید که به سمت شما بیاید) . از سر انگشتان خود استفاده کنید و آن را ماساژ دهید و حواستان را جمع کنید که از تماس ناخن خود با آن جلو گیری نمایید. حالا از پارتنر خود بپرسید که کدام حالت حرکت را می پسندد و دوست دارد که شما چگونه ماساژ دهید. و همانطور که در حال انجام این کار هستید از او بخواهید که بگوید چه میزان فشار به او لذت بیشتری می دهد و چه سرعتی را دوست دارد. همچنین از او بپرسید که آیا مایل می باشد که به طور همزمان آلت ، بیضه ها و یا ناحیه بین بیضه ها و مقعد را لمس نمایید یا نه. بعضی از مردان بوسیدن یا سکس دهانی را به طور همزمان با ماساژ پروستات دوست دارند.
آگاه باشید که امکان دارد این حس در مرد ایجاد شود که نیاز به رفتن به دستشویی دارد ولی این فقط یک حس است و واقعی نیست( مثل احساس ادرار در بانوان قبل از انزال) .این احساس به دلیل تحریک پروستات می باشد و به مرور زمان به آن عادت می کند. برای مردان این امکان وجود دارد که در حین ماساژ پروستات به انزال برسند.
شما می توانید با هم یاد بگیرید، به هم اعتماد کنید و با هم لذت ببرید.

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید