یافتن نقاط اصلی جنسی زنان

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

من برای یک قرار قهوه با یک متخصص سکسولوژی برای صحبت در مورد نقطه G، نقطه C ، نقطه P و نقطه A که همگی باعث لذت جنسی در زنان می‌شود، دیر کرده‌ بودم. وقتی من جس اوریلی را، که دکتر و سکسو‌لوژیست و متخصص روابط است را دیدم، و سپس ما شروع به صحبت کردن با صدای بلند در مورد چیزا‌های مرتبط با واژن کردیم، بخش بزرگی از مردان که پشت سر ما نشسته بودند به وضوح وحشت زده شده بودند. حاضرم ۱۰ دلار شرط ببندم که به این دلیل است که آنها هرگز نقطه G کسی را پیدا نکرده‌اند، چه رسد به اینکه در مورد نقطه A و C چیزی شنیده باشند.

در حالی که در فضای مجازی مطالب زیادی در مورد نقطه‌ی G ی یافت نشدنی! نوشته شده است، من تا قبل از قرار ملاقاتم اصلا نمی‌دانستم که نقطه A (یا حتی نقطه C) چیست که این قرار منجر به کشفیات زیادی درباره‌ی آناتومی زنان برای من شد. بسیاری از زنان با احساس شرمندگی ناشی از لذت بردن از خود درگیر هستند.

قبل از اینکه ما در مورد نقاط A و C و G بحث فنی و تخصصی داشته باشیم، من و اوریلی در مورد اصول و مطالب اولیه صحبت کردیم. او می گوید: ابتدا باید به خود اجازه دهید لذت هایی را که جنسی نیست، احساس کنید. چه مقدار، زمانی که زیر دوش آب گرم می‌روید، از آن لذت می‌برید و آه می‌کشید؟ آیا با اولین جرعه شراب یا اولین گاز از یک شکلات در پشت گلوی خود صدایی ایجاد کنید؟ وقتی ما نمی‌توانیم همان کار[ابراز راضایت] را با احساس غیرجنسی انجام دهیم، زنان چگونه باید در برابر لذت جنسی واکنش نشان دهند و آن را احساس کنند؟ راه رسیدن و کسب لذت جنسی در خودتان قبل از اینکه کسی برهنه شود شروع می‌شود.

دکتر لیا میلیهزر که یک پزشک متخصص زنان و زایمان بوده و همزمان و در زمینه دارو‌های جنسی زنان و یائسگی در دانشگاه استنفورد متخصص است می‌گوید: مهمترین قسمت این است که تشخیص دهید کدام بخش از بدن شما باعث ایجاد احساس لذت در شما می‌شود. تاکید بر نقطه‌ها [A,C,G] می‌تواند استرس زیادی ایجاد کند. زنان به دنبال آنها می‌روند و وقتی نمی‌توانند آنها را پیدا کنند فکر می‌کنند که خودشان ایراد و یا اشکالی دارند.
مهم نیست که چقدر درباره‌ی آناتومی و محل قرارگیری نقاط لذت‌بخش می‌دانید، برای پیدا کردن هیچ کدام از آنها احساس فشار و اجبار نداشته باشید. من اعتراف می‌کنم که چت‌های زیادی با دوستانم داشته‌‌ام که دهانشان از تعجب باز ماند، وقتی اعتراف می‌کردم که هرگز ارگاسم حاصل از نقطه G نداشته‌ام. دهانت را ببند دختر! ارگاسم هر کس متفاوت است. اگر دلتان می‌خواهد دنبال آن نقاط بگردید یا نگردید – هر کدام که احساس خوبی به شما می‌دهد [گشتن یا نگشتن] همان را انجام بدهید. این لذت خودتان است و بدن شماست.

نقطه G
من شخصاً همیشه درباره‌ی نقطه G افسانه‌ای گیج می‌شوم‌، چیزی که اغلب به عنوان جام مقدس ارگاسم از آن یاد می‌شود{۱}. من از اوریلی خواستم آن را روشن کند و توضیح بدهد.
نقطه G چیست؟
بحث‌هایی بین محققان حوزه‌ی سکس درباره‌ی وجود داشتن یا نداشتن نقطه‌ی G وجود دارد – حداقل از این نظر که آیا واقعا نقطه‌ای فیزیکی و ملموس به این نام در آناتومی ما هست یا خیر. در یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی جنسی در سال ۲۰۱۷، محققان هیچ شواهدی برای وجود چنین ساختاری که به شکلی قابل رویت در آناتومی وجود داشته باشد، پیدا نکردند.
در عوض، تصور می‌شود که نقطه G بخشی از مجمو‌عه‌ی بزرگتر کلیتورال (بعداً در مورد آن صحبت می‌کنیم) است، بخشی از یک مجمو‌عه‌ی نقاط جنسی و تحریک پذیر.

چگونه می‌توان نقطه G را پیدا کرد
اگر می‌خواهید نقطه G را تحریک کنید، باید به داخل واژن بروید- نه خیلی عمیق – و انگشتان خود را به دیواره‌ی شکمی واژن[دیواره‌ی جلویی یا بالایی] برسانید. مشابه حرکت انگشتان در حالت گفتن «بیا اینجا» را در نظر بگیرید.
اوریلی می‌گوید: اگر صبر کنید و وقتی که تحریک شده‌اید این کار را انجام دهید، بافت این منطقه نسبت به بقیه کانال واژن حالت خاص و قابل لمسی دارد.
بهترین پوزیشن‌ها برای تحریک نقطه G
برای دسترسی به آن نقطه {۲}، روی آلت تناسلی همسرتان بنشینید و به عقب خم شوید. همان پوزیشن دختر گاوچران اما با زاویه‌ی ۴۵ درجه را در نظر بگیرید.
انواعی از پوزیشن‌های داگی (به عنوان مثال، هر نوع دخول از پشت با به کمک آلت) نیز زاویه‌‌ای عالی‌ برای تحریک نقطه G دارد.

نقطه C
نقطه C ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، اما در واقع نام دیگری برای کلیتوریس شماست.
نقطه C چیست؟
کلتوریس شما در واقع به کل ناحیه‌‌ای چنگالی شکل {۳} که در دو طرف ورودی واژن شما وجود داشته و تا پایین آن امتداد دارد، گفته می‌شود. آن “برجستگی کوچک” که مثل یک لوبیا درست در راس کلیتورال شما قرار دارد و به عنوان نقطه C شناخته می‌شود. اوریلی می‌گوید: تنها کارکرد آن ایجاد لذت و در نهایت رساندن فرد به ارگاسم است. نقطه C معمولا حساس‌ترین قسمت کلیتوریس شماست، اما در حقیقت وقتی صحبت از ارگارسم کلیتورال می‌کنیم این نقطه صرفا مثل نوک یک کوه‌یخ است {۴}.

چگونه می‌توان نقطه C را پیدا کرد
گزینه های زیادی برای تحریک نقطه C شما وجود دارد – روش قدیمی تست شده و واقعی استفاده‌ از دست (اوریلی می گوید: برای تحریک مستقیم از نوک انگشت استفاده کنید و دور آن قسمت بچرخد)
بهترین پوزیشن‌ها برای تحریک نقطه C
بهترین پوزیشن‌ها برای تحریک نقطه C موقعیت‌هایی است که اجازه لمس و تماس دستی به منطقه را می‌دهد. به عبارت دیگر، به دنبال موقعیت های جنسی بروید که به شما یا همسرتان اجازه می‌دهد نقطه C خود را با دستان خود  تحریک کنید. پوزیشن میشنری را امتحان کنید (برای لذت بردن می‌توانید با دستان خود برای خودتان بمالید)، دختر گاوچران (به همسرتان اجازه دهید تا حالی که شما عمق و سرعت دخول را کنترل می کنید، با دست کلیتوریس شما را تحریک کند) یا پوزیشن قاشق (جایی که یکی – یا هر دوی شما – میتواند کلیتوریس‌تان را تحریک کند).

نقطه A
هنوز با من هستید؟ بسیار عالی! بیایید درباره‌ی نقطه A صحبت کنیم.
نقطه A چیست؟
تحقیق در مورد هر سه نقطه کم و محدود است، اما نقطه A – که به آن کما‌نه‌ی جلویی ناحیه‌ی ارضا کننده نیز می‌گویند [اسم آناتومیکی این ناحیه گفته شده]- به طور خاص بسیار کمتر بررسی شده است. نقطه A در بخش بالایی کانال واژن وجود داشته و بالا‌ی نقطه G و نزدیک‌تر به دهانه رحم شما قرار دارد.

چگونه می‌توان نقطه A را پیدا کرد
اوریلی می گوید: تحریک نقطه‌ی A برای بسیاری از افراد همراه با احساس بد و ناراحت‌کننده است، دقیقاً مانند بسیاری از ما كه ضربه خوردن به دهانه رحم‌‌مان را همراه با احساس بد و ناراحت كننده می‌دانیم. مشابه ارگاسم سرویکال [دهانه‌ی رحمی]، ضربه به این نقطه نیز نیاز به دخول عمیق دارد. ابتدا با یافتن نقطه G خود شروع کنید و سپس حدود پنج سانت‌‌ عمیق‌تر (بالا) به داخل واژن بروید. اگر انگشتان شما به اندازه کافی بلند نباشد،باید دنبال راحل دیگری بگردید.
بهترین پوزیشن‌ها برای تحریک نقطه A
پوزیشن‌هایی که برای برخورد به نقطه A بهترین حالت را دارند، موقعیت هایی است که اجازه دخول فوق العاده عمیق را می‌دهد (دقیقاً مانند نقطه G). سعی کنید در حالت ایستاده در حالی که دستان خود را برای حفظ تعادل روی دیوار، تخت و یا میز قرار داده‌اید قرار بگیرید؛ سپس پارتنرتان به آرامی از پشت با آلت دخول را شروع کند.

 

نقطه P چیست؟
واژن زنانه دارای یک نقطه P بسیار حساس (fornix خلفی) است یا به آن “لکه ای عمیق” نیز گفته می شود. به دلیل این نقطه ، بسیاری از زنان به ارگاسم مبتلا می شوند. در طاق تحتانی گردن رحم قرار دارد و در هنگام رابطه جنسی مقعد یا در هنگام استفاده از موقعیت های ویژه که در این بخش جمع آوری می شود بهترین تحریک می شود. در صورت متناوب این موقعیت ها ، تحریک P-spot توسط آلت تناسلی در دیواره تحتانی واژن و همچنین نفوذ عمیق تر آن انجام می شود. هر چه بیشتر نقطه P را تحریک کنید ، حساسیت بیشتری را برای شریک زندگی شما ایجاد می کند. این بخش از موقعیت ها برای رسیدن به اکستازی بسیار متنوع است ، یعنی این زن و شوهر می توانند چیز خاصی را برای هر دو شریک انتخاب کنند ، سعی کنید این نقطه P را پیدا کرده و آن را “بیدار” کنید ، این به شما کمک می کند تا چیز جدیدی به زندگی صمیمی شما اضافه شود.

 

 

منبع : https://www.glamour.com/story/how-to-find-g-spot

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم:
1. اشاره به داستان جام مقدس در دین مسیحیت داره، جامی که برخی اعتقاد دارن مسیح قبل از عروجش به آسمان در اون آخرین شرابش رو در اون خورده و نماد افسانه‌ و چیز بزرگی داره که همه بهش اعتقاد ندارن؛ منظور اینه همونطور که در ادامه متن خودش هم میگه برخی معتقد هستن که اصن نقطه‌ی جی وجود نداره ولی اونایی که میگن هست اون رو در سکس و لذت جنسی بسیار با اهمیت میدونن و برای همین هم نویسنده میگه گیج شدم!
2. سختی دسترسی به نقطه‌ی جی بخاطر اینه که در زاویه‌ی بدی قرار داده که در راستای ورود آلت نیست.
3. منظورش چنگال‌هاییه که دو تا سر دارن مثل اون‌هایی که برای برش گوشت‌های بزرگ و حتی مرغ‌های بریون و … استفاده میشه.
4. مثال نوک کوه یخ در انگلیسی وقتی استفاده میشه که می‌خوان بگن یه موضوعی خیلی عمیق‌تر و بزرگتر از این حرفاس، منظور نویسنده اینجا اینه که برای ارگارسم کلیتورال صرفا نقطه‌ی سی اهمیت نداره و تحریک‌ اون فقط یه بخش کوچیک از کاریه که میشه/باید انجام داد.

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید