بررسی وضعیت سکس افراد سالخورده

grandpa

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

شاید دلیل خوبی برای اینکه چرا مادر بزرگ و پدربزرگ تان تلفن هایتان را جواب نمیدهند وجود داشته باشد.

 

در نظرسنجی ای که در آن تغییر عادات جنسی دو هزار شرکت کننده ی بالای 50 سال مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که بیش از سه چهارم آنها متوجه تغییرات قابل توجهی در زندگی جنسی شان در مقایسه با دوران جوانی شان شده اند (77َ%) ، از طرفی به گفته ی 45 درصد از آنها گذشت سن باعث شده تا بهترین سکس های زندگی شان را تجربه میکنند ، به نظرتان هنوزم وقتش نرسیده که دیدگاه مان را نسبت به افزایش سن عوض کنیم؟!

نتایج نشان میدهند که اکثر شرکت کننده در مقایسه با جوانی شان سکس کمتری دارند و بیشترین فعالیت جنسی را دهه سی سالگی زندگی شان تجربه کرده اند. با اینحال هنوز هم از هر هشت آمریکایی بالای پنج سال یک نفر هفته ای حداقل پنج بار سکس دارد.

در این نظرسنجی که از طرف شرکت LELO و توسط OnePoll انجام شده بود مشخص شد که 35 درصد شرکت کننده ها حس میکنند با پارتنرشان نزدیکی و صمیمیت بیشتری دارند و میل جنسی شان در مقایسه با دوران جوانی شان افزایش پیدا کرده است!

 

 

بررسی وضعیت سکس افراد سالخورده

 

 

 

بیش از یک سوم افراد بالای 50 سال (38%) دوست دارند سکس بیشتری داشته باشند ولی وقتش را ندارند و مسائلی مثل مشغله کاری (42%) ، زندگی کردن با بقیه در یک خانه (39%) یا رفت و آمدهای خانواده شان به محل زندگی شان (36%) مانع آنها برای اینکار میشود.
حدود سه چهارم شرکت کنندگانی که فرزندان شان هنوز با آنها زندگی میکنند معمولا زمانی که بچه هایشان خواب یا بیرون از خانه هستند سکس دارند (74%).
تقریبا نصف کسانی که فرزندان شان از آنها مستقل شده و جدا زندگی میکنند باور دارند که زندگی جنسی شان خیلی بهتر شده است (48%).
اگر چه بعضی از آمریکایی های بالای 50 سال آنقدری که دوست دارند برای سکس وقت ندارند ولی بیش از نیمی از آنها میگویند که از وقت آزادشان برای سکس با پارتنرشان استفاده میکنند(56%).
با اینکه محبوب ترین مکان های سکس شرکت کننده ها اتاق خواب (69%) و اتاق نشیمن(45%) بود ولی یک چهارم از آنها در اتاق رختشویی و روی پله ها هم سکس را تجربه کرده اند.

دو سوم شرکت کننده ها با امتحان کردن تجربیات جدید موقع سکس موافق اند ، از طرفی نیمی از شرکت کننده ها گفتند که با گذشت سن علاقه ی بیشتری به امتحان کردن پوزیشن های جدید پیدا کردند (53%).
“Luka Matutinović” مدیر بازاریابی LELO میگوید : “فقط به این خاطر که در رسانه ها روابط جنسی افراد مسن خیلی به نمایش گذاشته نمیشود به این معنی نیست که آنها از اینکار لذت نمیبرند. باور غلط مردم در اینباره به مشکل و ترس مردم از پیر شدن برمیگردد. ما باور داریم لذت بردن از سکس حق همه ی مردم است ، حتی برای افراد مسن. نحوه ی تجربه صمیمیت و نزدیکی افراد با پارتنرشان با افزایش سن میتواند تغییر کند ولی میتواند به اندازه دوران جوانی برایشان لذت بخش و خوشایند باشد.”

بیشترین پوزیشن هایی که افراد مسن در سال گذشته امتحان کرده اند داگی استایل (42%) ، میشنری (38%) و spooning (با نرخ 29%) بوده است.
بیش از یک سوم آنها هم گفتند که در این سن با ایده داشتن چند پارتنر جنسی مختلف راحت تر هستند ولی بعضی هایشان هنوز ترجیح می دادند روی رابطه کنونی شان تمرکز کنند.
به گفته ی یکی از شرکت کننده ها “بیرون رفتن و لذت بردن از با هم بودن” به حفظ هیجان سکس شان کمک میکند ، بقیه هم به اهمیت یادآوری عشق شان به یکدیگر تاکید کردند.
بقیه شرکت کننده ها هم با سوپرایز کردن و امتحان کارهای جدید در سکس زندگی جنسی شان را تازه نگه میدارند.
سکس برای افراد مسئله ی مهمی است و به همین دلیل است که از هر هشت نفر از شرکت کننده ها یک نفر با حرف زدن در مورد تغییرات میل جنسی اش با پارتنرش احساس راحتی نمیکند.
42 درصد از کسانی که میل جنسی پایینی دارند حس میکنند این مسئله رابطه شان را از بین خواهد برد.
ولی همه چیز به سکس ختم نمیشود ، 34 درصد از آنها حس میکنند در زندگی شان بیش از حد سکس داشته اند و 57 درصدشان باور دارند هر چیزی که از زندگی جنسی می خواستند را به دست آورده اند.
تماشای فیلم (53%) ، شام رمانتیک (46%) و قدم زدن (44%) روش هایی به غیر از سکس است که آمریکایی های بالای 50 سال برای تقویت رابطه و صمیمیت با پارتنرشان انجام میدهند.
“Luka Matutinović” میگوید : “تغییراتی که همراه با افزایش سن اتفاق می افتند باعث میشود مردان و زنان بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند ، خلاق تر باشند و زمان بیشتری برای ماجراجویی داشته باشند که همه ی اینها باعث میشود تا به حس رضایتی که واقعا به دنبالش هستند برسند. خیلی از مشتریان ما افراد مسن هستند ، آنها دقیقا میدانند که دنبال چه هستند و میدانند که هنوز هم کارهای لذت بخش زیادی برای امتحان کردن وجود دارد .”

مکان های مورد علاقه ی آمریکایی های مسن برای سکس در خانه

1.اتاق خواب (69%)
2.اتاق نشیمن (48%)
3.دستشویی (38%)
4.-آشپزخانه (28%)
5.اتاق ناهار خوری (24%)

پوزیشن های مورد علاقه ی آمریکایی های مسن در سال گذشته

1.داگی استایل (42%)
2.میشنری (38%)
3.Spooning اسپونینگ (29%)
4. Reverse cowgirl (دخترگاو چران برعکس) (28%)
5.Cowgirl (دختر گاوچران) (27%)

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید