سوالاتی که قبل از رابطه باید بپرسید

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

5 سوالی که قبل از سکس باید از طرف مقابل تان بپرسید

می خواهید با او شخصی رابطه داشته باشید. ولی قبلش چه چیزهایی را باید بدانید؟ موقع چت کردن چه چیزهایی در مورد طرف مقابل تان میتوانید بفهمید که ممکن است مهم باشند؟ در این مقاله پنج سوال مهمی که به نظر ما قبل از سکس با یک فردی که به تازگی آشنا شده اید باید از او بپرسید تا بهترین تجربه ی ممکن را داشته باشید را برایتان آماده کرده ایم .پس بهتره وقت تلف نکنیم و بریم سراغ این سوالات.

 

5.شرایط زندگی ات چیست؟

راه های جذاب تری برای پرسیدن این سوال هم هست ولی هدف فهمیدن این است که آیا او تنها زندگی میکند یا نه. فرض کنید شما به یک مرد سی ساله ای که قیافه اش را می پسندید پیام میدهید ولی او چیزی در مورد اینکه با والدینش زندگی میکند به شما نمیگوید. قبول دارید این مسئله شرایط را پیچیده تر میکند؟ از همه مهم تر این میتواند به معنی این باشد که او فقط میتواند شما را در خانه خودتان ملاقات کند ، پس یعنی یک آدم غریبه میخواهد وارد فضای شخصی شما شود که منطقی است شما هم مثل خیلی ها با این مسئله احساس راحتی نکنید. بی میلی و مخالفت طرف مقابل تان برای دعوت شما به محل زندگی اش میتواند سوال برانگیز باشد.

 

4.آیا با کسی در رابطه اید؟

ربطی ندارد که این مسئله برای شما مهم است یا نه ، دانستن این مسئله حق شماست. صداقت هر دوی شما خیلی مهم است ، حتی اگر قصدتان فقط سکس باشد. اگر یکی از شما در حال خیانت باشد همه چیز عوض میشود چون ممکن است ناخواسته وارد مسائل و مشکلات زندگی طرف مقابل شوید. (اگر گفت که مجرد است و به خانه اش دعوت تان کرد حواس تان به نشانه هایی مثل مسواک اضافه در حمامش باشد.اگر به چنین نشانه هایی بر خوردید یعنی او با دروغ میخواهد راهش را برای سکس با شما باز کند. مهم نیست چقدر حشری شده اید ، لیاقت شما بیشتر از این حرف هاست تا گول چنین آدم هایی را بخورید.

3.در رابطه از چی خوشت میاد؟

این یکی از سخت ترین سوالاتی است که میشود از یک نفر پرسید و احتمالا خودتان هم هزاران بار به آن بی توجهی کرده اید. خیلی مهم است که از قبل علایق و کینک های طرف مقابل تان را بدانید ، این سوال ساده و البته معذب کننده میتواند شخصیت جنسی طرف مقابل را برای شما روشن کند. برای مثال وقتی با کسی مچ می شوید و شروع می کنید به حرف زدن و حرف هایتان رنگ و بوی جنسی گرفت بهترین زمان است که از او بپرسید که از چه کارهایی خوشش می آید ، اگر جوابش “یه عالمه کینک و چیزهای عجیب lol” بود یعنی آدم بیخودی به تورتان خورده است ولی اگر جوابش “غالبا از ارباب بودن لذت میبرم ولی خیلی روش حساس نیستم ، از BDSM خفیف و ملایم هم لذت میبرم”یا چیزی شبیه این بود احتمالا ارزشش را دارد تا با هم ملاقات کنید ، البته اگر تمایلات شما هم با او همسو بود.

2.آیا اخیراً آزمایش دادید؟

جواب همه به این سوال در مورد بیماری های جنسی “آره” است که همین نشان میدهد اکثر مردم در اینباره دروغ میگویند. اکثر مردهایی که به آنها برمی خورید به شما قول میدهند که “پاک” هستند! البته راهی نیست که راست و دروغ حرف شان را فهمید ولی اگر معلوم شد که دروغ می گفتند حداقل می تواند این دروغ شان را علیه خودشان استفاده کنید. همچنین در موقعیت مناسب به آنها بگویید “فقط سکس امن و بی خطر” انجام میدهید و اگر به هر نحوی با این قضیه مشکل داشتند بلاک شان کنید!

1.آیا کلمه ی امن (safe word) دارید؟

این مسئله خیلی ضروری است ، حتی در سکس های سنتی و به اصطلاح وانیلی. شما همیشه به راه خروجی نیاز دارید تا اگر هر موقع احساس نیاز کردید بتوانید رضایتی که برای سکس داشتید را پس بگیرید. این مسئله دو طرفه است ، هر کسی در هر جایی که سکس دارد باید کلمه امنی برای خودش داشته باشد تا هر موقع خواست بتواند سکس را متوقف کند ، حتی اگر قرار نیست سکس خشنی داشته باشد. رضایت مثل چسبی است که یک سکس خوب را کنار هم نگه میدارد و شما باید بتوانید آزادانه هر موقع خواستید این رضایت را لغو کنید! ، برعکس شما هم باید به کلمه ی امن طرف مقابل تان احترام بگذارید. اینکار کاملا دو طرفه است و سکس بدون این حق “وتو” دیگر سکس نیست.

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

دیدگاه خود را درج کنید