لیست انواع بازی های زناشویی (35 بازی تحکیم روابط زوجین)

میزان پیشرفت در خواندن

فهرست مطالب

اگر تابه‌حال در روابط جنسی خود از بازی‌های سکسی استفاده نکرده‌اید، دیگر منتظر چه هستید؟ این فرصتی است تا کمی با هم رقابت کنید، خوش بگذرانید، و همزمان سکس بسیار لذت‌بخشی را تجربه کنید. چه به‌تازگی وارد رابطه شده باشید و چه در یک رابطه‌ی بلند مدت باشید، بازی‌های سکسی رابطه‌ی جنسی را جذاب‌تر می‌کند و اوقات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. برخلاف بازی‌های معمولی، در بازی‌های سکسی برنده و بازنده‌ی واقعی وجود ندارد. قواعد بازی معمولاً متغیرند و چون فقط دو شرکت کننده دارد، می‌تواند برای هر دو نفر فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد. تحریک کردن طرف مقابل در بازی می‌تواند به اندازه‌ی تحریک شدن لذت‌بخش باشد. هر دو پارتنر می‌توانند بر سر قواعد بازی توافق کنند و طوری که دوست دارند از یک رقابت خفیف (یا حتی شدید) لذت ببرند.
اگرچه برخی بازی‌ها به تجهیزات خاصی مانند اسباب‌بازی جنسی، کارت و تاس نیاز دارند، اما بازی‌هایی هم هستند که برای انجام دادن آن‌ها نیاز به خریدن هیچ ابزار خاصی ندارید. برخی از این بازی‌ها چیزی شبیه قلقلک و نیشگون گرفتن در رخت‌خواب هستند که باعث می‌شوند ارتباط قوی‌تری برقرار کنید (و البته بسیار هم تحریک‌کننده هستند). اکثر بازی‌های زیر را می‌توانید با وسایلی که در خانه دارید انجام دهید و اگر خواستید ابزارهای دیگری نیز به آن‌ها اضافه کنید. بنابراین اگر به‌دنبال ایده‌های نو هستید، شاید یکی از این بازی های لیست کارتان را راه بیندازد!

 

1- بازی زناشویی لیست «بله/خیر/شاید»

این بازی روش بسیار خوبی است تا با علایق جنسی یکدیگر آشنا شوید و شاید برخی از آن‌ها را نیز امتحان کنید. نمونه‌ای از پرسش‌هایی که می‌توانید در این بازی مطرح کنید را می‌توانید از وبسایت Babeland دریافت کنید:

لیست انواع بازی های زناشویی (35 بازی تحکیم روابط زوجین)

 

2- بازی زناشویی ظرف فانتزی‌های جنسی

خانم ‘کارن بوثا’ (Karen Botha)، متخصص سکسولوژی و مدیر مرکز ماساژ تانترا “Romford”، پیشنهاد می‌کند که فعالیت‌های جنسی مختلفی که برای خود و پارتنتان جذاب است و دوست دارید امتحان کنید را روی تکه‌های کاغذ بنویسید و داخل یک ظرف بریزید. می‌توانید ۳۰ مورد از فانتزی‌های جنسی هر کدامتان را داخل ظرف بریزید و هر روز یکی از آن‌ها یا هر تعداد که خواستید را بردارید و امتحان کنید. بوثا می‌گوید: «اگر همان بار اول ایده‌های زیادی به ذهنتان نرسید، نگران نباشید. به‌تدریج این بازی برایتان جذاب‌تر می‌شود، خلاق‌تر می‌شوید و ظرفتان پر خواهد شد.»

 

3- بازی زناشویی کاسه‌ی بخت و اقبال

دو کاسه، ۲۰ تکه‌ی کوچک کاغذ، خودکار و یک تاس تهیه کنید. ‘الکس میلر’ (Alex Miller)، سکسولوژیست شرکت “Orchid Toys”، پیشنهاد می‌کند که هر کدام ۱۰ کاری که دوست دارید پارتنرتان برای شما انجام دهد (و ممکن است سکسی هم نباشند) را روی تکه‌های کاغذ بنویسید، تا بزنید و داخل کاسه بریزید. سپس هر دو تاس بیندازید و هر کس که امتیاز بیشتری آورد برنده است. بازنده باید یکی از کاغذ‌های کاسه‌ی طرف مقابل را بردارد و هر کاری نوشته شده (از سکس دهانی گرفته تا ظرف شستن) را انجام دهد. میلر اضافه می‌کند: «اگر فکر می‌کنید شستن ظرف‌ها واقعا ضدحال است، نوبت تلافی کردن شما هم می‌رسد. از هر دست بدی از همون دست می‌گیری!»

 

4- بازی زناشویی پوکر سکسی

میلر همچنین این بازی را پیشنهاد می‌کند که ترکیبی است از بازی جرئت‌ یا ‌حقیقت و استریپ پوکر [بازی‌ای که در آن بازنده یکی از لباس‌هایش بیرون می‌آورد]. برای این بازی به کارت پوکر نیاز دارید، و یک کاغذ و خودکار که شرط‌هایتان را رویش بنویسید. برای شروع باید هر کدام یک کارت برداید و بدون این که کارت خود را ببینید، شرط‌هایتان را تعیین کنید. البته به‌جای شرط بستن با پول، روی کار‌های مشخصی شرط می‌بندید. برای نمونه، یکی از پارتنر‌ها روی ماساژ با روغن شرط می‌بندد و دیگری روی هندجاب. زمانی‌که شرط‌ها را تعیین کردید، کارت‌هایتان را برمی‌گردانید و بازنده باید کاری که طرف مقابل گفته را انجام دهد.

 

5- بازی زناشویی در جستجوی عسل

‘هیذر کلاز’ (Heather Claus)، پیشنهاد می‌کند که چشم‌های پارتنرتان را با شال ببندید، سپس انگشتتان را در عسل فروببرید و یک نقطه‌ی غیرمنتظره و سکسی از بدنتان را آغشته به عسل کنید. پارتنرتان باید با دهانش بدن شما را لمس کند و عسل را پیدا کند. اگر خواستید بازی را سخت‌تر کنید، برای آن زمان تعیین کنید. می‌توانید به نوبت یا پس از تمام شدن وقت جایتان را عوض کنید. می‌توانید با قوانین دلخواه برنده را مشخص کنید (مثلا پس از سه بار تکرار بازی هر کس که دو مرتبه موفق شد برنده است). این بازی نه‌تنها جالب و ارزان است بلکه می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. خانم کلاز در رابطه با بهترین نقطه برای مخفی کردن عسل، لاله‌ی گوش، بین انگشت‌ها پا (به‌شرطی که حسابی تمیز باشد)، پشت زانو و یک نقطه‌ی کوچک از پشت را توصیه می‌کند.

 

6 – بازی زناشویی نقاشی روی بدن یکدیگر

‘جان سی. لونا’ (John C. Luna)، مربی روابط جنسی و گوینده‌ی پادکست آموزشی Sex Positive Me، بازی نقاشی روی بدن یکدیگر را توصیه می‌کند. روشن است که نباید از ماژیک‌هایی با جوهر دائمی استفاده کنید، در عوض با استفاده از ماژیک‌هایی که به راحتی از روی پوست پاک می‌شوند یا حتی شمع‌های ماساژ روی بدن پارتنرتان بنویسید و نقاشی بکشید.

 

7- بازی زناشویی می‌تونم اینجا رو…؟

اگر فکر می‌کنید اجازه گرفتن اصلا کار سکسی‌ای نیست، این بازی نظرتان را عوض می‌کند. به آرامی قسمت‌های بدن یکدیگر را لمس کنید و پیش از لمس هر قسمت اجازه بگیرید. لونا پیشنهاد می‌کند که برای جذاب‌تر شدن از شوخی و عشوه‌ی بیشتری استفاده کنید.

 

8-بازی زناشویی توصیف لذت خودارضایی متقابل

گاهی اوقات به‌زبان‌آوردن اتفاقات سکس را بسیار جذاب‌تر می‌کند. در حین خودارضایی متقابل، با توصیف کردن حسی که ازتحریک کردن و تماشا کردن پارتنرتان در حال انجام همان کار به شما دست می‌دهد، می‌توانید تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری داشته باشید.

 

9-بازی زناشویی جرئت‌ یا ‌حقیقت سکسی

‘راشل رایت’ (Rachel Wright)، سکس‌تراپیست و روان‌درمانگر رسمی، امتحان کردن نسخه‌ی سکسی جرئت یا حقیقت را پیشنهاد می‌کند. برای بخش حقیقت، مواردی را انتخاب کنید که کمک می‌کنند ویژگی‌های سکسی پارتنرتان را بهتر بشناسید، مثلا بپرسید «یکی از فانتزی‌های سکسیت رو بگو» یا «سکسی‌ترین صحنه‌ای که تا‌به‌حال دیدی چیه؟» در رابطه با بخش جرئت نیز کار‌هایی را انتخاب کنید که در عین ساده بودن کمی عجیب و ناجور به نظر برسند! مثلا بگویید «همین الان باید یک رقص برهنه‌ی عالی اجرا کنی».
اما پیش از انجام هر کاری، درباره‌ی کار‌هایی که به‌هیچ‌وجه با آن‌ها موافق نیستید، توافق کنید. به‌این‌ترتیب، بازی اصیل جرئت یا حقیقت سرگرم‌کننده‌تر می‌شود و ممکن است تمام شب هم طول بکشد.

 

10 -بازی زناشویی استفاده از تایمر

گاهی اوقات این که از لحاظ زمانی هیچ محدودیتی نداشته باشید، از قضا، باعث می‌شود که از تجربه کردن لذت‌های تازه‌ای محروم شوید. پس می‌توانید محدودیت زمانی برای خود تعیین کنید. «تایمر موبایلتان را روی زمانی کمتر از چهار دقیقه تنظیم کنید. فعالیت‌های جنسی خود (از بوسیدن گرفته تا دخول) را تا پایان زمان تایمر ادامه دهید. سپس به‌همراه پارتنرتان به مکان دیگری بروید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که در این بازی باید رضایت هر دو پارتنر در نظر گرفته شود و هر چه صمیمیت بین دو پارتنر بیشتر باشد، احساس امنیت و اعتماد نیز بیشتر خواهد بود.

 

11-بازی زناشویی ساختن تقویم سکسی

چه‌کسی گفته که باید برای امتحان کردن چیز‌های جدید حتما تا تعطیلات صبر کنید؟ می‌توانید تقویم سکسی خود را بسازید و روزهای خاصی را به استفاده از کاستوم و لباس‌زیر ‌های ویژه اختصاص دهید و هر روز چیز‌های متنوعی را امتحان کنید. این کار به‌ویژه مناسب زمانی است که نمی‌دانید بین شور ت و سوتین یا لباس خواب  کدام را انتخاب کنید بسیار مناسب است.

 

12 -بازی زناشویی استفاده از کیت‌های مخصوص

آیا سکس کردن با چشم یا دست بسته برایتان جذاب است، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ می‌توانید از هارنس و کیت‌هایی استفاده کنید که حاوی لوازمی است که به این منظور استفاده می‌شوند.

 

14 -بازی زناشویی بازی با یخ

با یخ بدن پارتنرتان را لمس کنید و سپس جایتان را عوض کنید. رایت می‌گوید: به خاطر داشته باشید که باید با ملایمت با یخ کار کنید (مثلا با یخ مانند چکش روی پوست ضربه نزنید). همچنین، از حرکات آرام و تحریک کننده استفاده کنید. پیش از این که یخ را روی آلت پارتنرتان بگذارید، اجازه دهید تا یخ کمی آب شود و و پارتنرتان به این حس سرما عادت کند. با این کار هم اشتیاق پارتنرتان بیشتر می‌شود و هم از سوزش نقاط حساس پس از تماس با یخ جلوگیری می‌کنید.

 

15 -بازی زناشویی کارت سکسی‌ات را انتخاب کن

این بازی به‌وسیله‌ی ۵۲ کارت که روی هر کدام یک فعالیت سکسی نوشته شده انجام می‌شود. چالش‌های مخصوص پارتنر مرد یا زن روی دو دسته کارت نوشته می‌شود و نحوه‌ی انجام فعالیت‌های جنسی با تاس انداختن مشخص می‌شود (مثلا این که  در حین پیش‌نوازی چشم‌ها یا دست‌و‌پای یک پارتنر بسته باشد).

 

16-بازی زناشویی لمس بدون تماس

‘کیم لذردیل’ (Kim Leatherdale)، مشاور روابط زوج‌ها، این بازی را به بسیاری از مراجعانش توصیه می‌کند. در این بازی باید دستتان را تا حد ممکن به بدن پارتنرتان نزدیک کنید و بدون لمس کردن، آن را در سراسر بدن پارتنرتان جابجا کنید. این کار را باید طوری انجام دهید که پارتنرتان گرمای بدن شما را از طریق دستتان حس کند، بدون این که با هم تماس فیزیکی داشته باشید. هر کسی که اشتباه کند و بدن دیگری را لمس کند، به ازای هر امتیاز یک بوسه جریمه می‌شود.

 

17-بازی زناشویی جر دادن

البته منظورمان لباس‌هایتان است. آیا همیشه دوست داشتید سکسی همراه با پاره شدن لباس‌ها داشته باشید، اما لباس‌هایتان را خیلی دوست داشتید؟ چند تاپ ، لباس توری و فیش نت ارزان ‌قیمت بخرید و به پارتنرتان بگویید که آزاد است آن‌ها را پاره کند. حتی می‌تواند آن‌ها را با دندانش پاره کند. به‌هر‌حال دیگر قصد ندارید آن لباس‌ها را بپوشید.

 

18 -بازی زناشویی پارتی در خانه

قوانین آن ساده است: هیچ کس حق ندارد به ارگاسم برسد، تا زمانی که در تک‌تک اتاق‌ها و بخش‌های خانه سکس کنید.

 

19 -بازی زناشویی چالش پوزیشن

ببینید در یک سکس می‌توانید از چند پوزیشن مختلف استفاده کنید. (این چالش راه بسیار مناسبی است برای طولانی‌تر کردن سکس.) هر بار که به رکورد جدیدی می‌رسید، به فکر ارتقای آن در سکس‌های بعدی باشید. با این کار می‌توانید پوزیشن‌های مورد‌علاقه‌تان را نیز کشف کنید.

 

20 -بازی زناشویی همه چیز به‌جز دخول

تفکرتان را در رابطه با سکس گسترده‌تر کنید. سعی کنید انواعی از سکس را تجربه کنید که دخول در آن‌ها وجود ندارد. برای نمونه روی این تمرکز کنید که بوسیدن قسمت‌های مختلف بدن پارتنرتان چه حسی دارد، یا به روش‌های مختلفی که می‌توانید یکدیگر را لمس کنید فکر کنید. این فکر که سکس به‌معنی دخول آلت مرد در واژن زن است، زوج‌ها را از کشف سایر لذت‌های جنسی باز می‌دارد، پس آن را از سرتان بیرون کنید.

 

21 -بازی زناشویی خرید شهوت‌انگیز

با هم به یک فروشگاه لباس سکسی و لباس زیر بروید و از پارتنرتان بخواهید که به سلیقه‌ی خودش یک لباس که دوست دارد شما را در آن ببیند، انتخاب کند. به پارتنرتان این اجازه را بدهید که هر چقدر خواست هزینه کند. و اجازه ندهید تا زمانی که از فروشگاه به خانه می‌رسید، خریدش را به شما نشان دهد. سپس از افتادن فک پارتنرتان زمانی که با فانتزی مورد علاقه‌اش قدم می‌زنید لذت ببرید!

 

22 -بازی زناشویی حدس بزن کجا؟

این بازی شبیه بازی «حدس بزن چه عددی» است، اما به یک نقطه از بدن شما مربوط می‌شود. یک نقطه از بدنتان را در نظر بگیرید، سپس از پارتنرتان بخواهید با بوسیدن قسمت‌های مختلف بدنتان حدس بزند که چه قسمتی مدنظر شماست. البته این که روراست باشید و به پارتنرتان بگویید که نقطه‌ی مدنظر را درست حدس زده، بستگی به خودتان دارد…

 

23 -بازی زناشویی سکس‌ پونگ

میز غذاخوری خود را شبیه به بازی بیر پونگ مهیا کنید.،  [در بازی بیر پونگ هر گروه سعی می‌کند توپ‌های پینگ‌پونگ را داخل لیوان‌های حریف بیندازد، با انداختن هر توپ، حریف باید آبجوی لیوان را بنوشد و تیمی برنده است که زودتر لیوان‌های طرف مقابل را خارج کند.] در هر سمت میز شش لیوان پلاستیکی به شکل مثلثی قرار دهید و چند توپ پینگ‌پونگ بردارید. یک طرف میز بایستید، در حالی که پارتنرتان در سمت دیگر میز قرار گرفته. به‌نوبت سعی کنید توپ‌ها را داخل لیوان‌های طرف مقابل بیندازید. هر کس که موفق شد، طرف مقابلش باید لیوان را بردارد و یکی از لباس‌هایش را بیرون بیاورد. پارتنری که همه‌ی لیوان‌های حریفش را خارج کند برنده است و می‌تواند هر فعالیت جنسی‌ای که دوست داشت درخواست دهد.

 

24 -بازی زناشویی یک کارت بردار

یک دسته کارت پاسور بردارید و به هر خال آن یک مفهوم سکسی اختصاص دهید. خال دل یعنی بوسیدن، خشت یعنی ماساژ، خاج یعنی تحریک با دست و پیک به‌معنای تحریک دهانی است. به‌نوبت یک کارت بردارید و فعالیت سکسی مربوط به آن را انجام دهید. عدد روی کارت‌ها نشان‌دهنده‌ی مدتی است که باید هر فعالیت را ادامه دهید. بنابراین اگر کارت ۹ خشت را برداشتید، یعنی طرف مقابل باید به‌مدت ۹ ثانیه شما را با ماساژ تحریک کند. یا اگر مرد کارت تک خاج را برداشت، زن باید یک هندجاب یک‌ثانیه‌ای برایش انجام دهد!

 

25 -بازی زناشویی نه به‌این‌زودی

بدون لباس روی تخت دراز بکشید و از پارتنرتان بخواهید که دم در اتاق بایستد. با سوال پرسیدن درباره‌ی خودتان، ببینید پارتنرتان چقدر شما را می‌شناسد. این پرسش‌ها می‌تواند سکسی باشد (مانند پوزیشن موردعلاقه) یا این که شخصی باشد (مانند مکان رویایی برای تعطیلات). به‌ازای هر پاسخ درست، پارتنرتان می‌تواند یک قدم نزدیک‌تر شود و به‌ازای هر پاسخ نادرست باید یک قدم به عقب بردارد. زمانی که پارتنرتان به‌اندازه‌ی کافی به سوال‌ها پاسخ درست داد، می‌تواند شما را به دست آورد. این بازی تحریک‌کننده هم میل جنسی را افزایش می‌دهد و هم باعث می‌شود پارتنرتان چیز‌های جدیدی درباره‌ی شما یاد بگیرد.

 

26-بازی زناشویی هفت دقیقه در بهشت

وقت آن است که بازی‌های سکسی‌تری را امتحان کنید. تایمر آشپرخانه را روی هفت دقیقه تنظیم کنید و سپس برای تجربه کردن یک فعالیت سکسی سریع با هم داخل یک کمد لباس بزرگ بروید. تایمر باعث ایجاد حس فوریت می‌شود و در فضای تنگ و تاریک کمد، حس می‌کنید که دارید یک عمل ممنوعه را انجام می‌دهید و جذابیت این کار بیشتر می‌شود.

 

27-بازی زناشویی سفر در آب

بازی‌های معمول در استخر فوق‌العاده سکسی هستند. دفعه‌ی بعد که با هم در آب بودید، چشم‌هایتان را ببندید، سپس سعی کنید با دنبال کردن صدای پارتنرتان به سمت او بروید. زمانی که به او رسیدید، مایو ، لباس شنا را بیرون بیاورید و مشغول شوید

 

28 -بازی زناشویی جرئت یا جرئت

همان بازی جرئت یا حقیقت را بدون حقیقت امتحان کنید. برای نمونه می‌توانید این کار‌ها را درخواست کنید:
۲۰ دقیقه با من حرف‌های سکسی بزن، بدون استفاده از دست و لمس کردن بدنم من را ببوس، در محل کار به‌مدت یک ساعت با من سکس‌چت کن و…
به میل خودتان می‌‌توانید تصمیم بگیرید که شما پارتنرتان را به چالش بکشید یا او شما را.

 

29-بازی زناشویی وقتی که تنها نیستید

هرگز سعی نکنید در مکان عمومی کار پر ریسکی انجام دهید، اما وقتی که تنها نیستید تا حدودی می‌توانید برخی کار‌های سکسی جذاب را امتحان کنید. کار‌هایی با ریسک پایین، مانند:
۱. در یک مهمانی خانگی،یک رابطه کوتاه امتحان کنید.
۳. در یک آسانسور که کی غیر از شما هم حاضر است، دستتان را بصورت پنهانی روی آلت پارتنرتان بگذارید تا به او نشان دهید که چه فکری در سرتان است.

 

30 -بازی زناشویی آینه‌بازی

هر دو لباس‌هایتان را بیرون بیاورید و رو‌به‌روی هم روی تخت بنشینید. یک پارتنر بخش‌های مختلفی از بدن طرف مقابل را لمس می‌کند، می‌بوسد، یا لیس می‌زند و پارتنر دیگر باید دقیقا همان کار را تکرار کند. این بازی راهکار بسیار خوبی است برای این که به پارتنرتان نشان دهید که دوست دارید چه بخش‌هایی از بدنتان لمس شود. این بازی به‌شدت سکسی و جذاب است!

 

31 -بازی زناشویی اشیای اسرار‌آمیز

در حالی که پارتنرتان بدون لباس روی تخت خوابیده، چشم‌هایش را ببندید و تمام بدنش را با استفاده از چند شیء سکسی تحریک کنید. مثلا با دستمال ابریشمی یا یک پر، آلتش را نوازش کنید. سپس از پارتنتان بخواهید که حدس بزند با چه شیئی او را نوازش کرده‌اید و تا زمانی که درست حدس نزده، سراغ شیء بعدی نروید.

 

31 -بازی زناشویی شمع سوزان 

با  یک شمع بدن پارتنرتان را از فاصله دور  با  چکاندن شمع آب شده بسوزانید به گونه ای که به آن آسیبی نرسد این کار را می توانید در زمان معاشقه انجام دهید با رضایت شریک خود و در هر رابطه فقط یک نفر باید سوزانده شود ( می توانی این بازی را بازی های دیگر ترکیب کنید و به عنوان مجازات بازنده در نظر بگیرید )

 

32 – بازی زناشویی قایم باشک 

هر کدام از شما می توانید بازی قایم باشک را شروع کنید و هر بار پس از قایم شدن کسی ، اگر آن را پیدا کردید و عمل  ساک ساک را شما انجام دادید ، می توانید از او در خواست کنید که فقط یک لباس خود را در بیاورد و بلعکس اگر طرف  مقابل با زرنگی توانست بدون پیدا کردن اون ساک ساک را انجام دهد به شما بگوید لباس خود را در بیاورید ، این بازی تا  جایی ادامه پیدا می کند که هر دو کامل لخت شوید . و یکبار دیگه بازی انجام می شود اینسری اما هر اتفاقی هم که بیوفتد  یکدیگر را بغل کنید و به تخت خواب بروید یا جایی برای شروع  یک رابطه صمیمانه . 

 

33- بازی زناشویی راهنمای سکسی

هر دوی شما می توانید زمانی که قصد رابطه دارید همان ابتدا کامل برای هم لخت شوید . خانم ها معمولا 4 لباس پوشیدنی  دارند ( شرت و سوتین، تاپ و دامن)   آقایان معموال 3 ( شرت ، شلوار ، لباس ) . هر کدام از طرفین بدون آنکه طرف  مقابل ببیند ( چشم هایش را ببندید یا در اتاق دیگر منتظر بماند ) هر کدام به نوبت لباس های خود را در بخشی از خانه قایم  کنید . پس از آنکه قایم کردن لباس ها تمام شد در کنار یکدیگر بشینید . و یکی داوطلب شود یک لباس دیگری را پیدا کند .  

در زمان پیدا کردن لباس طرف مقابل با آوا های تحریک کننده ( جوووون، اه ، اوف و ….) در زمان نزدیک شدن به آن لباس می  تواند راهنمایی لازم را انجام دهد با بالا پایین بردن صدا ، و پس از پیدا شدن آن لباس باید آن را تن طرف مقابل کند . حالا نوبت دیگری هست ، ( یک به یک به نوبت ) در زمانی که کامل همه لباس ها پیدا شد و کامل پوشیده شدید می توانید حالا وارد رابطه شوید چون کامال بر انگیخته شدید .  می توانید در مسیر  رابطه لباس های یکدیگر را از تن در بیاورید

 

34-بازی زناشویی ورزش دونفری

می توانید با یکدیگر در خانه صبح های روز تعطیل ورزش کنید و لباس های ورزشی مثل لگ جذاب بپوشید و تمرینات دونفری عاشقانه با یکدیگر انجام دهید تا بین تمرینات با یکدیگر شوخی های جنسی کنید نمونه این تمرینات را جستجو این متن در اینترنت پیدا کنید  ( Exercises with your spouse )

 

35-  بازی زناشویی ببینید و لذت ببرید

برای جذابیت و تنوع بیشتر در رابطه حتما در پوزیشن مورد علاقه خود در محیطی با یکدیگر سکس کنید که روبروی آینه باشید یا بتواند خود و بدن همسر خود را در آینه مشاهده کنید . حتی می توان از بالش و مبل زناشویی استفاده کرد مطمئنن این تجربه عالی برای شما خواهد بود .

 

35- بازی زناشویی توئیستر بدون لباس

اگر روال جنسی  زندگیتان خسته کننده شده است چرا از بازی کلاسیک کودکانه  تویستر Twister استفاده نمی کنید؟

موقعیت های ایجاد شده برای هر دوی شما هیجان انگیز خواهد بود.

درست مثل بازی کلاسیک پاهای خود را روی نقاط قرمز رنگ بگذارید ولی تفاوت اینجاست که باید این بازی را بدون لباس انجام دهید.

بازی تویستر یک اسپینر دارد و یک صفحه بزرگ با نقاط رنگی . اسپینر را می چرخانند تا حرکت دست و پا و رنگ آن مشخص شود. سپس آن را اعلام می‌کنند و بازیکن باید سعی کند حرکت را اجرا کند. برای مثال اگر داور دست راست، قرمز را اعلام کند هر بازیکن باید سعی کند که دست راستش را در هر دایره قرمز خالی ای که می تواند قرار دهد.

لیست انواع بازی های زناشویی (35 بازی تحکیم روابط زوجین)

 

35- بازی زناشویی مار و پله 

همان مار و پله ای که سالها بازی کرده اید فقط کافی است برخی خانه ها را با نوشته و شرایط خاص برچسب بزنید که شخصی روی آن خانه قرار گرفت ، فعالیت مشخص شده را انجام دهد .

لیست انواع بازی های زناشویی (35 بازی تحکیم روابط زوجین)

 

35- بازی زناشویی نقشه گنج 

این سرگرمی مناسب هدیه دادن یا سوپرایز کردن همسر می باشد . میتونن یه کیک درست کنینتو یخچال یا هر جا که صلاح میدونین بذارین بعد یه کادو هم تهیه کنین بذارین تو کابینت یا لباسشویی یا هرجا که میدونیند بعد خودتونم آرایش و یک لباس ست جذاب بپوشید و یه جایی مثل کمد یا اتاق یا هرجا  قایم بشید بعد مثل این تصویر یه نقشه گنج بکشید  و قبلش به همسرتون بدین یا یه جایی جلو دیدش بذارین اینطوری غافلگیر میشن… یا اینکه می تونید همین کارارو انجام بدن ولی خودتون قایم نشین و با همسرتون باهم نقشه گنج رو دنبال کنیند و محل آخر قایم شدن خودتان یا هدیه را مشخص نکید و مثلا بگید در این اتاق دنبالش بگرد .

 

لیست انواع بازی های زناشویی (35 بازی تحکیم روابط زوجین)

 

 

 

اگر پیشنهادات جدیدی دارید که در این لیست نیست و تجربه خوبی از آن داشتید در نظرات برای ما ارسال کنید تا به این لیست اضافه شود . 

 

 

Twitter
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، از متخصصین مشاوره بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاه خود را درج کنید