حراج!

سابلیمینال افزایش رشد موی سر 🧑‍🦲

دسته بندی برچسب

Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 120,000 تومان.

52%

Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 120,000 تومان.

52%

دسته بندی برچسب
شبکه های احتماعی

توضیحات

سابلیمینال افزایش رشد مو یک روش موثر برای تقویت و تسریع رشد موها است. این روش بر اصل قدرت ذهن ناخودآگاه و قانون جذب تأکید دارد. سابلیمینال با ارسال پیام‌های پنهان به ذهن ناخودآگاه، تأثیر مثبتی بر رشد موها دارد و از عواملی مانند تأمین مواد مغذی، تشویق به ماساژ دادن پوست سر و تنظیم رشد مو مطابق میل شما پشتیبانی می‌کند.

موی انسان از فولیکول‌های موجود در پوست سر بیرون می‌آید و از لحاظ بیولوژیک، از زوائد پوست انسان بشمار می‌رود. اینکه فرد موهای پرپشت روی سرش داشته باشد، به خنک ماندن مغز زیر آفتاب یا گرم ماندن در محیط‌های سرد و مرطوب کمک کرده و به عنوان یک مزیت زیستی حفظ شده و توسعه یافته است.

موهای سالم و پر رشد از ویژگی‌های ظاهری دلپسند و نشان دهنده‌ی جوانی، سلامت و باروری می‌باشند. کاهش رشد موهای سر معمولاً نشانه‌ای از عدم دریافت مواد غذایی کافی مانند آهن، پروتئین و ویتامین‌ها می‌باشد.

سابلیمینال افزایش رشد مو با تأمین انرژی لازم برای افزایش رشد موها در تمام قسمت‌های مو، افزایش دریافت پروتئین، آهن، روی، بیوتین و ویتامین دی، و تشویق به ماساژ دادن پوست سر، به موارد فوق توجه می‌کند.

این سابلیمینال از طریق عبارات تاکیدی و پیام‌های پنهان، ذهن ناخودآگاه شما را به ارائه انرژی درونی برای رشد موها تشویق می‌کند و می‌تواند رشد موی سر شما را مطابق دلخواه شما افزایش دهد.

استفاده مداوم از این سابلیمینال می‌تواند عادت مثبت ماساژ دادن پوست سر را در شما تثبیت کرده و به موارد مذکور کمک کند. این روش به عنوان یک ابزار موثر و کمکی برای بهبود و تسریع رشد موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سابلیمینال افزایش رشد موی سر 🧑‍🦲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه