تخفیف!

سابلیمینال افزایش رشد موی سر 🧑‍🦲

دسته بندی برچسب

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 120,000 تومان است.

52%

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 120,000 تومان است.

52%

دسته بندی برچسب
شبکه های احتماعی

توضیحات

سابلیمینال افزایش رشد مو یک روش موثر برای تقویت و تسریع رشد موها است. این روش بر اصل قدرت ذهن ناخودآگاه و قانون جذب تأکید دارد. سابلیمینال با ارسال پیام‌های پنهان به ذهن ناخودآگاه، تأثیر مثبتی بر رشد موها دارد و از عواملی مانند تأمین مواد مغذی، تشویق به ماساژ دادن پوست سر و تنظیم رشد مو مطابق میل شما پشتیبانی می‌کند.

موی انسان از فولیکول‌های موجود در پوست سر بیرون می‌آید و از لحاظ بیولوژیک، از زوائد پوست انسان بشمار می‌رود. اینکه فرد موهای پرپشت روی سرش داشته باشد، به خنک ماندن مغز زیر آفتاب یا گرم ماندن در محیط‌های سرد و مرطوب کمک کرده و به عنوان یک مزیت زیستی حفظ شده و توسعه یافته است.

موهای سالم و پر رشد از ویژگی‌های ظاهری دلپسند و نشان دهنده‌ی جوانی، سلامت و باروری می‌باشند. کاهش رشد موهای سر معمولاً نشانه‌ای از عدم دریافت مواد غذایی کافی مانند آهن، پروتئین و ویتامین‌ها می‌باشد.

سابلیمینال افزایش رشد مو با تأمین انرژی لازم برای افزایش رشد موها در تمام قسمت‌های مو، افزایش دریافت پروتئین، آهن، روی، بیوتین و ویتامین دی، و تشویق به ماساژ دادن پوست سر، به موارد فوق توجه می‌کند.

این سابلیمینال از طریق عبارات تاکیدی و پیام‌های پنهان، ذهن ناخودآگاه شما را به ارائه انرژی درونی برای رشد موها تشویق می‌کند و می‌تواند رشد موی سر شما را مطابق دلخواه شما افزایش دهد.

استفاده مداوم از این سابلیمینال می‌تواند عادت مثبت ماساژ دادن پوست سر را در شما تثبیت کرده و به موارد مذکور کمک کند. این روش به عنوان یک ابزار موثر و کمکی برای بهبود و تسریع رشد موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سابلیمینال افزایش رشد موی سر 🧑‍🦲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه