تخفیف!

کتاب ملکه مردت باش

شناسه secret of attractive girls دسته بندی برچسب

تومان

100%

تومان

100%

شناسه secret of attractive girls دسته بندی برچسب
شبکه های احتماعی

توضیحات

راز جذابیت رفتاری و کلامی دختران

مرد خوب چطور پارتنر خودش را انتخاب می کند؟

مردان با ویژگی خوب، مردانی هستند که پتانسیلِ زن را تنها براساس زیبایی‌های فیزیکی او تخمین نمی‌زنند بلکه شخصیت او را نیز به خوبی برآورد می‌کنند.

بنابراین، راهبردهای این فصل و این قسمت از دوره ( ملکه باش تا برایت زانو بزند )برای کمک کردن به شما برای داشتن بهترین جذابیت رفتاری در مراحلِ مختلفِ آشنایی است، تا برای مردان با ویژگی خوب، جذاب و دلربا شوید، طراحی شده‌است.

 

به منظور موفق شدن در ارتباط با مردها، شما باید دارای مرزبندی‌های شخصی قوی باشید و زمانِ “نه” گفتن، عقب کشیدن و یا عبور کردن از یک موقعیت دوستیابی برد-باخت را بدانید.

حقیقتی که باید با طلا نوشت: مردان خوب، زنانی را که بی‌علاقگی وانمود می‌کنند، یا مانند فراموشکاران عمل می‌کنند، و یا کسانی را که برای علاقمند نگه‌داشتن طرف مقابل نقش بازی می‌کنند، دنبال نمی‌کنند. بلکه این مردان به زنانی احترام می‌گذارند که تحمل ندارند وقتشان تلف شود و یا اینکه توسط دیگران اداره و یا وادار شوند.

آیا متوجه شدین؟

اغلب مردان بخصوص مردان خوب جذب نقش بازی کردن زنان نمی‌شوند، بلکه جذب زنانی می‌شوند که مرزهای شخصی‌شان بسیار محکم است، به طوری که دختران جذاب به‌سادگی، اشخاصِ علاقمند,رمانتیک,چاپلوس و یا آن‌هایی را که تلاش می‌کنند تا از دختر رابطه جنسی بهره ببرند را تحمل نخواهند کرد.

هنگامی که یک مرد خوب با یک زن با مرزهای شخصی قوی ملاقات می‌کند، رفتار محترمانه‌ی آن خانم با خودش، باعث افزایش سطح جذابیت او خواهد شد. جذابیتی که باعث می‌شود، مرد او را خانمی ببیند که ارزش تعهد دادن را دارد.

عکس این قضیه نیز صادق است، زنی با مرزهای شخصی ضعیف، نوعی از نیازمندی و یا رفتار نا امید و بسیار بدی را نمایش خواهد داد که یک مرد را مجبور می‌کند تا او را به عنوان هیچ چیز غیر از ارتباطی کوتاه و یا عشق کوتاه‌ مدت نبیند و یا اینکه خود را کنار بکشد و به دنبال شخص دیگری باشد.

 

این مسائل ممکن است برای یک خانم با مرزهای شخصی ضعیف اتفاق بیفتد، حتی بدون توجه به اینکه از لحاظ فیزیکی بسیار جذاب باشد.

آن چیزی که ما را به هدف اصلی سوق می‌دهد، راهبردهای دوستیابی‌ ای است که در این قسمت سوم و چهارم بیان کرده ایم تا، با کمک نمودن به شما برای تحکیم مرزهایتان با مردان و برقراری ارتباط بهتر، شما را به یک شخص قوی برای رسیدن .جذب و نگهداری به فرد صحیح تبدیل کند.

به منظور جذب و حفظ کردنِ توجهِ یک مرد با ویژگی خوب، عادات ملاقات تان و طرز برخوردتان باید به‌گونه‌ای باشد که نشان دهد شما لایق عشق بی قید و شرطِ یک مرد خوب هستید.

تنها راه برای به رسیدن به این هدف ، این است که از رفتار های اشتباه ملاقات که باعث می‌شوند زن و یا دختر ناامید، نیازمند، پیش‌پا افتاده ویا فاقد صلاحیت برای یک تعهد جدی با یک مرد عالی بنظر برسید، دوری کنید.

بنابراین، اگر شما علاقمند به ارتباط با مردان با ویژگی خوب هستید و می‌خواهید از سواری گرفته شدن، مورد بی‌اعتنایی واقع شدن و یا یک ارتباط اشتباه یا کوتاه‌مدت دوری کنید، شما را به خواندن ادامه مطلب تشویق می‌کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ملکه مردت باش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه